Топ помилок при створенні та рекламі сайту

ТОП-12 помилок при створенні та просуванні сайту

1418

ТОП-12 помилок при створенні та просуванні сайту

Хочемо поділитися найпростішими та найпопулярнішими помилками, які люди допускають при створенні та рекламі сайту (просування в пошукових системах та контекстна реклама в Google Ads).

Найчастіші помилки веб-сайтів:

Адаптивність

Відсутність мобільної версії сайту (адаптивного дизайну, який коректно відображав би сайт на мобільних дозволах: ширина менше 960, 720, 360 пікселів). У 2023 році понад 60% трафіку на будь-який сайт надходить зі смартфонів. Тому відсутність адаптивного дизайну дозволить Вам легко втратити більше половини трафіку!

Юзабіліті

Це слабке місце більше половини всіх сайтів у мережі. При цьому ми бачимо погану зручність використання сайту (usability) не тільки у клієнтів, які просто не оновлюють сайт більше 5 років, але й на нових сайтах, які йдуть за трендами в дизайні, але при цьому створюються з жахливим юзабіліті та відсутньою інформаційною складовою. Часто причиною таких "порожніх" сайтів є бажання "якразна" клієнтів, які самі керують дизайнерами та ігнорують думки фахівців з юзабіліті та маркетологів при .

Покращення юзабіліті потрібно проводити на всіх сайтах без винятку використовуючи сучасні механізми теплових карт кліків, аналізу статистики Analytics та інших інструментів, які дозволяють контролювати, а багато хто й просто записувати, всі дії відвідувачів сайту. Потрібно проводити регулярні експерименти щодо зміни структури та контенту сайту.

Відсутність рекламної стратегії

Після створення сайту багато клієнтів роблять кілька типових помилок:

  • думають, що можна не рекламувати сайт: "А навіщо клієнт і так нас знайде!";
  • думають, що за обмеженого бюджету варто починати з та , замість . Тому благополучно зливають весь бюджет у SEO оптимізацію і, в кращому випадку, на перший місяць робіт з першого місяця робіт з зовнішнього просування. А потім закінчується бюджет, а відвідувачі, звичайно, так і не починають заходити на сайт;
  • думають, що краще знають, як налаштувати рекламну кампанію, ніж професіонали, які цим займаються понад 10 років. У результаті вони не просто спостерігають за створенням рекламної кампанії відповідаючи на запитання фахівців з реклами, а й самі хочуть брати активну участь, кажучи, що і як краще рекламувати. Результатів може бути 2: рекламники слухають клієнтів, але роблять як потрібно або рекламники роблять як хочуть клієнти і тоді рекламний бюджет витрачається недоцільно;

Надмірна увага при створенні сайту

Сайт, як і його наповнення, як юзабіліті та дизайн - дуже важливі складові успішності проекту. Однак багато клієнтів витрачають надто багато часу та коштів на "вилизування сайту". При цьому не розуміють важливу маркетингову відмінність: різниця в конверсіях між хорошим сайтом та "вилізаним" буде не більше 5%. Тому оптимальним рішенням спочатку буде запуск реклами і старт отримання прибутку (звернень та замовлень). А регулярні роботи щодо покращення сайту та оптимізації контенту мають проводитися протягом усього часу його існування.

Контент (опис, зображення, відео)

Багато сайтів "грішать" у цьому питанні. Власники сайтів роблять нудний текстовий контент, думаючи, що його хтось читає. Але для фахівців давно не секрет, що відвідувачів сайтів цікавлять відеоролики, потім картинки і лише потім текст, причому весь текст читають менше 10% відвідувачів сайту, у кращому разі 30% відвідувачів переглядають заголовки. Тому потрібно викладати якнайбільше якісного та корисного контенту: фотографій, картинок, діаграм, відео оглядів, скріншотів, корисних функціоналів різних калькуляторів тощо.

Неунікальний контент

Хлопці, потрібні унікальні тексти та картинки, Google вже давно вміє визначати їхню унікальність, а недобропорядних любителів поцупити чужий контент просто нещадно знижує у пошуковій видачі.

SSL, Robots.txt, редиректи

Це часті помилки, які частково чи повністю не дозволяють сайту отримувати переходи з органічного (безкоштовного) пошуку Google та Яндекс.
У багатьох сайт завантажується за обома протоколами: httpS і http.
У багатьох не налаштовані редиректи з www на без www, зі сторінок index.php тощо.
У багатьох robots.txt не вказані посилання на карту сайту, а також закриті від індексації багато, а іноді і всі, сторінки сайту.

SEO-ядро та кластеризація пошукових запитів

Хто не знає цих термінів точно цього не робить))
Більше половини сайтів вимагають якісного опрацювання цих завдань. Ваш успіх залежить лише від ваших дій. Порше був лише частково правий, коли написав: "Якщо хочеш зробити щось добре, зроби це сам". Якщо хочете зробити щось добре у сфері, де Ви не знаєтеся, то навчитеся делегувати завдання фахівцям.

Контакти

Багато хто розміщує на сайті неробочі контакти. Якщо телефони більшість розміщують вірні, то посилання на месенджери (Viber, Telegram, Whatsap), адресу пошти, або пошта, куди повинні надходити листи з форми зворотного зв'язку, часто бувають невірними або просто незаповненими, порожніми.

Мультимовність

Все рідше та рідше зустрічаються сайти однією мовою, особливо в Україні. Але як правильно прописати другу мову, з точки зору , мало хто знає. Точніше знати можуть не тільки всі, мало хто може це робити!))

Порадники

Важливий момент. Часто буває, що клієнт при створенні сайту слухає своїх друзів, які, у кращому разі, є вузькими фахівцями в одній галузі (наприклад: програмування) і не можуть дати адекватної об'єктивної ради. Тому часто такі клієнти знаходять виконавців, які роблять ідеально лише частину роботи, яку може перевірити друг "помічник", при цьому інші завдання виконуються на довільному рівні.
Дорогі клієнти, зрозумійте: для якісного створення сайту потрібна злагоджена робота "чудової десятки":

  • менеджер проекту та тимлід;
  • менеджер з юзабіліті;
  • маркетолога;
  • дизайнера web графіки;
  • дизайнера для створення логотипу або брендбука в цілому;
  • верстальника;
  • програміста;
  • копірайтера;
  • контенщика;
  • менеджер з SEO.

Тільки їхня спільна робота дозволить створити хороший сайт! Відразу після його створення потрібно звернутися ще й до фахівців з реклами для .

Резюмуючи вказану вище інформацію, хочеться сказати одне: якщо Ви бажаєте отримати якісні послуги та заощадити дорогоцінний час, то завжди звертайтеся до професіоналів, які вміють, знають і багато разів виконували завдання, яке перед Вами стоїть.
У нас понад 10 років досвіду! Ми зможемо вирішити ваше завдання;)

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення