Порядок дій для просування нового сайту

Просування нового сайту компанії в Google - який порядок дій

1986

Просування нового сайту компанії в Google - який порядок дій

У цій статті ми постараємося коротко відповісти на такі запитання:

  1. З чого почати просування нового сайту компанії - який порядок дій для розкручування сайту
  2. SEO оптимізація – як вибрати пошукові запити для просування
  3. Зовнішнє просування – як нарощувати масу посилань

Новий сайт компанії – це сайт, вік якого не перевищує пів року, на нього майже чи взагалі немає зовнішніх посилань та трафіку з безкоштовного пошуку. При запуску рекламної кампанії потрібно розуміти, що швидко піднятися в топ-10 безкоштовної пошукової видачі не вийде, це тривалий трудомісткий та ресурсомісткий процес. Навіть маючи великі фінансові можливості прискорити процес оптимізації сайту не можна, адже швидке нарощування зовнішньої маси посилань може призвести до штрафних санкцій від пошукових систем за «посилальний вибух».

Стандартний порядок дій щодо підготовки сайту до просування:

  • Сховати сайт на етапі внесення доопрацювань та проведення SEO-оптимізації від індексування пошуковими системами за допомогою robots.txt.
  • Провести повну внутрішню пошукову оптимізацію сайту. Зробити так, щоб сайт відповідав усім вимогам пошукових систем (швидкість завантаження, адаптивність тощо), а також щоб сайт був зроблений для людей, був цікавий, зручний та корисний. Останнє призведе до добрих показників поведінкових факторів, що надалі відіграє важливу роль при просуванні сайту.

Рекомендований порядок рекламних дій для просування сайту компанії

Створення, налаштування та запуск контекстної реклами в Google Ads

Цей вид реклами дозволяє вибрати ключові слова, що продають найбільше, на які надалі буде зроблений упор при проведенні робіт з SEO оптимізації та просування сайту в органічному пошуку Google. Також реклама в Ads дозволить перевірити сайт: дізнатися про його слабкі місця, зручність розміщення інформації на сторінках, зручність оформлення замовлення. Контекстна реклама також дозволить дізнатися статистику щодо конверсій: скільки відвідувачів сайту звернулися по телефону, месенджерам або поштою, скільки з них конвертувалися в клієнтів, яка вартість тих чи інших конверсій.
Для отримання необхідної кількості статистики зазвичай потрібний аналіз статистики Google Ads за 1 місяць.

Докладніше про цей канал реклами, а також умови співпраці можете почитати перейшовши за цим посиланням на сторінку .

Спочатку ми рекомендуємо запускати рекламу в Ads на великий список ключових фраз, показувати в рекламі всі сторінки сайту (використовуючи динамічний пошук), не вимикати рекламну кампанію, якщо в перші дні вона не принесла замовлень.
Оцінюючи результати запуску рекламної кампанії в Google Ads ми:

  • Дізнаємося вартість замовлення та його рентабельність (сума, що виділяється на рекламу, має бути меншою за чистий прибуток з цього замовлення). Вживаємо необхідних заходів для збільшення рентабельності: збільшуємо націнку на товар, зменшуємо відсоток прибутку співробітників з продажу тощо.
  • Отримуємо список найбільш конверсійних ключових слів. Використовуємо ці слова для розширення SEO-ядра.

Проведення SEO оптимізації та запуск робіт з просування сайту у безкоштовному пошуку

Якщо на етапі роботи контекстної рекламної кампанії в Google Ads ми побачили, що реклама рентабельна, тоді ми переходимо до проведення подальших робіт з оптимізації та просування сайту. Зазвичай вартість конверсії завдяки просуванню сайту в 2 і більше разів дешевше за вартість конверсії з Ads.

Що вимагає уваги під час проведення SEO оптимізації сайту:

  • SEO оптимізація потрібна для всього сайту, а не лише для деяких сторінок.
  • При створенні SEO-ядра та подальшої його кластеризації потрібно використовувати максимально широкий список ключових фраз.
  • Бюджет на щомісячні роботи з просування сайту не може становити менше 200$. Якщо, звичайно, результату робіт Ви не бажаєте чекати близько року.
  • Щойно Ви побачите результат від робіт з просування – відразу збільшуйте рекламний бюджет.
Читайте цікаві статті про просування та внутрішню оптимізацію:

Вибір ключових фраз для просування в пошуку (створення SEO-ядра) та розподіл їх на сторінках сайту (кластеризація пошукових запитів) проводиться за допомогою аналізу статистики Google Ads, інструменту підбору ключових слів у Google Ads, інструменту Yandex Wordstat, а також з допомогою функціоналу Serpstat. Кластеризацію пошукових запитів проводиться за допомогою підказок Aerpstat, а також здорової логіки та розуміння потреб клієнта.

Запуск контекстно-медійної (банерної) та відео реклами

Цей вид реклами запускаємо для залучення нових клієнтів, підвищення впізнаваності компанії. Вартість клієнта з цих джерел буде в рази вищою, ніж із стандартних (пошукових, торгових) кампаній Ads. Але більшість клієнтів, які дозволяють залучити дані види рекламних кампаній, не вийде отримати з інших каналів реклами.
Реклама в Youtube потрібна в основному для розкручування нового бренду або підвищення впізнаваності існуючого. Для продажу товарів та послуг відео кампанії не підходять.

Серед банерних кампаній ми рекомендуємо запустити такі види кампаній:

  • Показ ваших рекламних банерів відвідувачам сайтів конкурентів з аналогічною тематикою в мережі сайтів Google (більше 4 млн.) та додатках.
  • Показ ваших рекламних банерів відвідувачам сайтів, на яких є ваші цільові ключові слова.
  • Показ ваших рекламних банерів клієнтам, які шукають у пошуку Google ваші цільові ключові лови.
  • Показ ваших рекламних банерів аудиторіям за інтересами, звичками, намірами.

як наростити масу посилань

Роботи щодо зовнішнього просування сайту діляться на 2 частини:

  • аналіз зовнішньої маси посилань топ-10 сайтів-конкурентів у пошуковій видачі;
  • закупівля зовнішньої маси посилань.

Зовнішню масу посилань можна розділити на 5 окремих джерел

Постараємося коротко описати кожне із джерел, не вдаючись у технічні тонкощі і пропускаючи великий і марний, з практичної точки зору, обсяг теоретичної інформації. Докладніше можете прочитати у статті .

Вічні статейні посилання – це посилання, які розміщені всередині статті на тематичному або новинному ресурсі з гарантією не видалення сторінки на рік або більше.
Основне джерело отримання вічних посилань: домовленості із власниками новинних та тематичних сайтів, біржі посилань Miralinks, Collaborator тощо.

Крауд посилання - це посилання з сайтів відгуків, форумів або з коментарів, саме посилання знаходиться в тексті рекомендацій або відгуку на тематичних майданчиках у максимально природному.
Основне джерело отримання крауд посилань: ручна робота SEO-менеджера та копірайтера.

Соціальні сигнали – розміщення посилань на сайт (публікації, репости) із соціальних мереж Facebook та інших, які відслідковуються пошуковими системами та створюють вірний посилальний профіль сайту.
Основне джерело отримання соціальних посилань: ручні дії навчених студентів)

Орендні посилання - це посилання, оплата за які здійснюється за кожен день її використання, найчастіше оплата здійснюється один раз на місяць. Орендні посилання найчастіше використовують для просування багатосторінкових сайтів інтернет-магазинів. Їх використання економічно виправдане у середньостроковій перспективі (2 роки), далі вічні посилання стають дешевшим варіантом. Але часто клієнти просто не вистачає грошей для закупівлі потрібної кількості вічних посилань при старті проекту. Ми, в основному, не рекомендуємо використовувати цей тип посилань. Адже орендні посилання для сайту схожі на наркотик: якщо раз скористався, то в майбутньому вже неможливо відмовитися.
Основне джерело отримання орендних посилань: біржі посилань, наприклад Sape.

Посилання з PBN мереж (Private Blog Network) – це мережа сайтів-сателітів, яку створює студія реклами спеціально для SEO-просування своїх проектів (найчастіше кількох) шляхом розміщення на цих сайтах посилань на просувається ресурс. Сайти в цій мережі здаються такими, що не мають зв'язку між собою. Часто домени та сайти для створення PBN мережі беруть із тематичних дропдоменів (вільні до купівлі доменні імена) з гарною історією, а сайти у вигляді html сторінок відновлюють із зліпків у мережі.
Основне джерело отримання посилань з PBN мереж: ручні дії SEO-менеджера та програміста

Підбиваємо підсумки

Створення рекламної кампанії для нового сайту – трудомісткий процес, який має виконувати виключно фахівці. Варто бути готовим до того, що процес оптимізації та просування сайту в пошуковій мережі затягнеться на кілька місяців. У цей час радимо наголосити на наповненні сайту цікавим, корисним та унікальним контентом.

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення