Зовнішні посилання: скільки купувати та які краще

Скільки посилань купувати на веб-сайт. Які посилання краще: вічні чи орендні

1931

Інформація у статті буде корисна для початківців з просування сайтів, а також для власників сайтів, які хочуть знати відповіді на запитання:

  • Що таке зовнішні та внутрішні посилання
  • Яка різниця між анкорними та безанкорними посиланнями
  • Що таке орендне посилання
  • Що таке вічне посилання
  • Яке посилання варто купити

Визначення термінів

Зовнішнє посилання - це посилання, яке розміщується на одному сайті і веде на сторінку іншого сайту.

Внутрішнє посилання - це посилання, яке знаходиться на сторінці одного сайту і веде на іншу сторінку цього ж сайту.

Анкорне посилання - це посилання з анкором. Анкор – текстова частина посилання, яке бачить відвідувач сайту, при натисканні на яке відбувається перехід на іншу сторінку.
Текст посилання вставляється між тегами <а>…</a>. Приклад анкорного посилання <а itemprop="url" href="https://seo-room.com.ua/ua/services/website-promotion.html">Просування сайту</a>
Безанкорне посилання має такий вигляд: http://seo-room.com.ua/services/website-promotion.html

Орендне посилання - це зовнішнє безанкорне або анкорне посилання, яке розміщується на інших сайтах (донорах) з певною орендною платою на день/місяць. Вічне посилання - це зовнішнє безанкорне або анкорне посилання, яке розміщується на інших сайтах (донорах) та оплата за яку береться одноразово.

Як просувати сайт без посилань

Перед відповіддю на це запитання ознайомтеся з .

Усім власникам бізнесу, які вважають, що просування посиланнями - поганий варіант, хочемо пояснити, що це єдиний варіант!


не можна просто взяти і просунути сайт без посилань

Хоч Google офіційно забороняє купувати і продавати посилання, зовнішні посилання все одно є визначальним фактором при виведенні сайту в топ-10 у конкурентній тематиці (магазин електроніки, металопластикові вікна тощо). У конкурентних темах Ви ніколи не потрапите навіть у топ-30 Google без закупівлі зовнішніх посилань. Щоб Ви не робили для просування на сайті - це не допоможе без зовнішніх посилань.

Пошукові системи при ранжируванні сайтів у пошуковій видачі враховували, враховують та враховуватимуть зовнішні посилання!

Які посилання купити


Давайте розглянемо, які посилання можна закуповувати і які вимоги до сайту-донора.

На сайт можна купувати анкорні та безанкорні посилання. Для більшості випадків безанкорні посилання повинні становити 80% усієї зовнішньої маси посилань.

Параметри сайтів донорів для закупівлі посилань

  • Сторінки донори повинні бути релевантними за змістом сторінці, що просувається. Оптимально, коли донора містить частину назви сторінки, що просувається.
  • Сайт донор повинен мати велику кількість трафіку на день. Оптимально спрацьовують посилання, які регулярно наводять відвідувачів на ваш сайт.
  • Сторінка донор повинна мати хороші показники (TrustFlow, хороше співвідношення вхідних та вихідних посилань тощо).
  • Сторінка донор має бути в індексі Google (при купівлі орендного посилання).

7 порад при купівлі зовнішніх посилань

  • Найкращий вибір сторінки донора – вибір пошукової видачі Google. Вибираємо перші 100 результатів видачі та намагаємось на них поставити посилання.
  • Бажано, щоб анкори у вашій зовнішній масі посилань не повторювалися.
  • Аналізуємо які посилання закупили сайти конкуренти з топ-3 Google. Намагаємося розмістити свої посилання на тих самих ресурсах.
  • Купуємо посилання на сайтах старше 180 днів. Вік домену можна визначити за допомогою whois.
  • Купуємо посилання на сайтах із позитивною динамікою зовнішнього посилального зростання. Динаміку приросту посилального трафіку дивимось за допомогою функціоналу ahrefs.
  • При великій конкуренції не варто купувати на сторінку понад 30 зовнішніх посилань. Краще писати на сайті статті з внутрішнім посиланням на сторінку, що просувається, і закуповувати посилання на статтю.
  • Для отримання швидкого результату краще купувати зовнішні посилання на сторінки, які вже знаходяться біля топу (сторінки з 11 по 30 позицію пошукової видачі).

Які посилання купити: вічні або орендні

Багато замовників цікавиться в чому основна відмінність вічних та орендних посилань. Відповідаємо: різниця у ціні, яку потрібно за них платити.

Вартість вічного посилання приблизно дорівнює вартості орендного посилання за 30 місяців! Тому для економії бюджету і для великих інтернет магазинів купівля орендних посилань необхідна.

Звичайно вічне посилання краще за орендне. Здебільшого вічні посилання розташовуються всередині тематичної статті, що покращує віддачу такого посилання. Тому якщо ваш бюджет величезний і Ви плануєте, що ваш бізнес існуватиме довше 3 років - однозначно варто купувати лише вічні посилання.

Висновки

Посилання будь-які важливі, але не всякі потрібні. Закупівля посилань - це складний процес, який залежить від великої кількості параметрів.

При неправильній покупці посилань дуже просто отримати санкції від пошукової системи Google у вигляді випадання сторінки, що просувається з пошукової видачі.

За якісним зовнішнім просуванням посиланнями ми рекомендуємо звертатися до професіоналів. Це дозволить заощадити ваш час та гроші!


Хочете побачити швидке зростання вашого сайту в топ пошукових систем?
Тоді замовляйте просування сайту зовнішніми посиланнями зараз!

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення

Виберіть мову сайту:

UKRUEN