Правильне заповнення мета тегів: meta title, meta description
Заповнення мета тегів - частина SEO оптимізації сайту. Мета теги потрібні для надання спеціальних метаданих про сторінку сайту і знаходяться в "шапці" сайту до тега, що закриває. Вони поділяються на 2 групи: http-equiv та name. Ми розглянемо 3 найбільш популярні мета тега:
- мета тег Title - заголовок сторінки
- мета тег Description - опис сторінки
- мета тег Keywords - ключові слова сторінки
Мета тег Title
Це заголовок web-сторінки. Найважливіший, з погляду SEO, мета тег. Він важливий і для відвідувача сайту (відображається заголовком сторінки в браузері), і для пошукових систем (пояснює пошуковим роботам про що сторінка вашого сайту).Ключові фрази у тезі title мають найбільшу вагу, порівняно з іншою інформацією на сторінці, при ранжируванні сторінки в результатах пошукової видачі. Основні пошукові системи: Google, Яндекс, Yahoo та інші оцінюють релевантність сторінки завдяки цьому тегу. У пошуковій видачі тег title, як правило, виводиться у вигляді гіперпосилання, на яку потрібно клікнути, щоб перейти на цю web-сторінку.
Правильна мета тег title має бути довжиною не більше 70 символів. Можна писати і більше, але ключові фрази після 70-го символу практично не братимуть участь у пошуковому ранжируванні, а такий довгий мета-тег пошукові системи вважатимуть помилкою. У цей тег ми рекомендуємо вставляти найбільш високочастотні фрази у зручному для читання вигляді.
Приклад заповнення мета тега Title:
<title>Внутрішня SEO оптимізація та аналіз сайту під пошуковик Google у 2024</title>
Мета тег Description
Це опис веб-сторінки. Другий за значимістю, з погляду SEO, мета тег. Він важливий і для відвідувача сайту (зазвичай виводиться описом сторінки в пошуковій видачі), і для пошукових систем (додатково із заголовком пояснює пошуковим роботам про що сторінка вашого сайту).
Приділяйте увагу послідовності розміщення слів у мета тезі description. Найбільше впливають на пошукове ранжування слова, які знаходяться ближче до початку тега. Розташування високочастотних ключових слів на початку мета тега description збільшить шанси сторінки потрапити в топ пошукової видачі.
Вірний мета тег description має бути довжиною не більше 300 символів. Причому перші 140-150 символів помітні в пошуковій видачі Google. Тому перші 150 символів потрібно робити цікавими, інформативними, привабливими та клікабельними, додавати в них спеціальні символи тощо. У цей тег ми рекомендуємо вставляти всі найбільш релевантні ключові фрази, які ви хочете просувати, у зручному для читання та сприйняття вигляді.
Приклад заповнення мета тега Description:
<meta name="description" content="Замовити послугу SEO оптимізації сайту під пошукові системи в ►Seo-Room.com.ua◄ ☏ (073)712-35-34 ✔ Низька ціна на внутрішню пошукову СЕО оптимізацію web сайту під Google та Яндекс в Україні ✔ СЕО аналіз та просування сайту магазину чи компанії ✔ Перевірка оптимізації сайту"/>
Мета тег Keywords
Це список ключових слів веб-сторінки. Останнім часом майже безглуздий, з точки зору SEO, мета тег. Відвідувачі сайту його ніде не можуть побачити. Роботи-павуки пошукових систем практично не враховують його при індексації сторінки та ранжуванні її в пошуковій видачі.
Правильний мета тег keywords повинен бути довжиною не більше 150 символів. Ключові слова та фрази потрібно вставляти через кому. Фраз має бути від 5 до 10. У цей тег ми рекомендуємо вставляти всі найчастіші слова, які зустрічаються на сторінці.
Приклад заповнення мета тега Keywords:
<meta name="keywords" content="seo, seo оптимізація сайту, оптимізація сайту, внутрішня оптимізація сайту, оптимізація сайту під google, оптимізація сайту ціна"/>
Загальні правила заповнення мета тегів
- Всі мета теги мають бути унікальними. Дублювання є помилкою.
- Перед заповненням мета тегів потрібно створити SEO ядро(список запитів, що просуваються).
- Після створення семантичного ядра потрібно провести його кластеризацію - поділ фраз, що просуваються, по сторінках.
Читайте як просунути сайт самостійно в окремій статті. Але це марна трата часу та грошей.
Ви створили сайт і хочете замовити його SEO оптимізацію? Звертайтесь до нас і займайтеся своїм бізнесом, поки ми займаємося рекламою вашого сайту.