Контекстна реклама в Google Ads та Яндекс Директ
Ви створили новий сайт і не знаєте, з якого виду реклама почати? Контекстна реклама в Google Ads та Яндекс Директ – правильний вибір. Вона дозволить розмістити оголошення вашого сайту в пошукових системах та отримати дзвінки та замовлення відразу після оплати. Ви платите лише за кліки/переходи на ваш сайт (PPC - Pay Per Click).
Контекстна реклама (PPC) - це вид інтернет реклами, при якому оголошення вашого сайту виводяться в пошуковій видачі Google і Яндекс, а також на сайтах, що входять до рекламної мережі пошукових систем.
Реклама в Google Ads та Яндекс Директ - найбільш простий та швидкий спосіб отримати дзвінки та замовлення. За 1 годину після запуску рекламної кампанії на ваш сайт почнуть переходити цільові відвідувачі.
Якщо ваша мета – отримувати цільові переходи за найдешевшою ціною, то Вам варто почати просування сайту. Це інертний процес, який починає давати результати через 1-2 місяці після початку робіт. Але при цьому вартість цільових переходів на сайт при просуванні сайту буде в кілька разів нижчою, ніж вартість переходів з Google Ads.
Переваги платної реклами Google
Ви починаєте отримувати цільові переходи на сайт, а значить дзвінки та замовлення вже наступного дня після запуску рекламної кампанії.
Налаштована рекламна кампанія приносить понад 90% цільових відвідувачів із пошукових систем.
Ви можете задавати окремі бюджети для кожної кампанії та групи оголошень, а також змінювати бюджет на добу.
Ви можете налаштувати регіони (міста або країни) для показу ваших оголошень.
Вносити зміни до текстів оголошень та змінювати ключові слова можна в будь-який момент.
Створення та налаштування контекстної реклами самостійно
Реклама в Google Ads і Яндекс Директ здається простою для самостійного створення та налаштування. А допомога менеджерів Google та Яндекс лише зміцнює це почуття. Насправді, це не так. Для якісних результатів потрібен величезний практичний досвід та складне налаштування кожної кампанії.
Близько половини наших клієнтів самостійно налаштовували контекстну рекламу, але незабаром відмовлялися від неї кажучи: "Гроші відлітають у нікуди". Тому до нашої пропозиції запустити та налаштувати контекстну рекламу ставилися вкрай скептично.
Після створення нами рекламних кампаній в Ads та Директ клієнти отримували довгоочікуваний результат, якого не могли досягти самостійно. Середня вартість кліку зменшувалась у 2 і більше разів, цільовий трафік становив понад 90%, загальна вартість замовлення з контекстної реклами зменшувалась до 10 разів!
Що ми робимо
- Ретельно аналізуємо тематику сайту та цілі компанії
- Визначаємо потенційних клієнтів
- Аналізуємо сайти конкурентів та їх рекламні кампанії
- Уточнюємо з клієнтом часові, географічні та грошові рамки рекламної кампанії.
- Плануємо структуру кампаній та груп оголошень.
- Вибираємо семантику: список ключових фраз та мінус слів.
- Створюємо необхідні види рекламних кампаній: пошукову, контекстно-медійну, ремаркетингову.
- Налаштовуємо розширення оголошень: дод. посилання, телефони, адреси, уточнення тощо.
- На основі отриманої статистики проводимо оптимізацію рекламних кампаній.
Light Старт
Бюджет більше $200/міс.
до 300 ключових слів
до 50 оголошень
- Встановлення лічильника GA4, налаштування конверсій
- Пошукові кампанії
- Пошуковий ремаркетинг
- Динамічні пошукові кампанії
- Локальні кампанії
- Банерні кампанії
- Динамічний ремаркетинг
- Відео реклама
- Google Shopping та PMax
від $200
Розрахунок вартості рекламної кампанії здійснюється індивідуально
Standard Сайт послуг
Бюджет більше $400/міс.
до 1000 ключових слів
до 200 оголошень
- Встановлення лічильника GA4, налаштування конверсій
- Пошукові кампанії
- Пошуковий ремаркетинг
- Динамічні пошукові кампанії
- Локальні кампанії
- Банерні кампанії
- Динамічний ремаркетинг
- Відео реклама
- Google Shopping та PMax
від $300
Розрахунок вартості рекламної кампанії здійснюється індивідуально
Premium Інтернет магазин
Бюджет більше $1000/міс.
понад 1000 ключових слів
понад 200 оголошень
- Встановлення лічильника GA4, налаштування конверсій
- Пошукові кампанії
- Пошуковий ремаркетинг
- Динамічні пошукові кампанії
- Локальні кампанії
- Банерні кампанії
- Динамічний ремаркетинг
- Відео реклама
- Google Shopping та PMax
від $500
Розрахунок вартості рекламної кампанії здійснюється індивідуально
Мінімальна вартість супроводу (налаштування та оптимізації) кампаній складає 15% від бюджету рекламної кампанії, але не менше 100$ на місяць.
Зі зростанням бюджету контекстної кампанії відсоток нашої комісії знижується. Комплексні проекти прораховуються окремо за іншою логікою.
Надішліть нам заявку, і ми зробимо безкоштовний прорахунок. Навіть якщо Ви нічого не замовите, ми все одно дамо Вам безкоштовно кілька корисних порад щодо просування сайту в інтернеті.
Як працює Google Ads. Запитання та відповіді (FAQ)
Відмінність контекстної реклами та просування сайту. У контекстній рекламі оплата йде безпосередньо за переходи на ваш сайт, при просуванні сайту оплата йде за купівлю зовнішніх посилань та інші дії, які дають змогу з часом підвищити позиції сайту в пошуковій видачі.
Ви платите лише за цільові переходи. Оголошення Ads відображаються лише вашим клієнтам. Є можливість надзвичайно точного настроювання рекламних кампаній.
Рекламу в Ads можна запустити одразу після створення сайту. Даний вид реклами не вимагає додаткових вкладень у SEO оптимізацію сайту як при просуванні. Ваша реклама буде в топі пошукової системи через 2-3 дні після запуску рекламної кампанії.
Метальний результат від реклами. Дзвінки та замовлення Ви почнете отримувати вже через кілька годин після запуску контекстної кампанії в Ads.
Режим роботи Ads. Реклама Google показується за принципом аукціону - хто більше заплатив, того оголошення буде виводитися ближче до топу пошукової видачі.
Як відбувається оплата в Ads. Коли клієнт вбиває пошуковий запит і переходить по вашому оголошення, то з вашого облікового запису Ads списується сума, що дорівнює вартості ставки за показ оголошення за даним пошуковим запитом.
Оптимальна позиція вашого рекламного оголошення в Ads. У переважній більшості випадків оптимальною, з точки зору ціна/якість, середньою позицією оголошення є від 1,5 до 2,5. Таким чином, середня вартість переходу буде меншою, ніж у першого місця, при цьому кількість переходів буде не набагато меншою, ніж у тих, хто показується на першому місці.
Ви контролюєте рекламний бюджет. Якщо замовлень багато – рекламу можна призупинити, якщо мало – збільшити (додати нові ключові слова та підвищити ставки на них).
Хто бачить вашу рекламу в Google. Ваші оголошення в Ads показуються після введення клієнтами ключових слів, які ми вибрали, а також під час виконання додаткових. умов (клієнти знаходяться у вибраному регіоні показу реклами, вони вносять запити у робочий час вашої компанії тощо). Ми налаштовуємо рекламу так, щоб ваші оголошення показувалися тільки вашим потенційним клієнтам, з найбільшою віддачею.
Список ключових слів, за якими відображається реклама в Ads. Даний список ми складаємо на основі брифінгу з клієнтом, аналізу тематики сайту, аналізу сайтів конкурентів та аналізу статистики пошукових запитів.
Ads дозволяє "наздогнати" клієнтів, які пішли з вашого сайту. Ремаркетингова кампанія дозволяє показувати ваші банера в мережі Google (понад 2 млн. сайтів і охоплює більше 90% користувачів інтернету) тим клієнтам, які були на вашому сайті, але, наприклад, не виконали конверсії (не зробили замовлення, не переглянули контакти тощо). д.). Даний вид реклами дозволяє повернути від 2% покупців, які при першому переході на ваш сайт не виконали потрібну вам дію.
Рекламувати сайт у Google Ads можна за допомогою різних видів рекламних кампаній.
Пошукові кампанії. Відвідувач запитує пошуковий рядок Google. Ваші оголошення, для яких внесений запит запитано як ключове слово, з'являються поруч із результатами пошуку Google.
Динамічні пошукові кампанії. Механізм роботи такий самий, як у пошукових кампаніях, але з однією відмінністю – запити для показу вашої реклами підбирає робот Google, аналізуючи ваш сайт. Даний вид реклами дозволяє збільшити цільовий трафік на ваш сайт за низькою ціною.
Контекстно-медійні (банерні) кампанії. Показ ваших рекламних банерів у мережі сайтів Google (понад 2 млн.) і охоплює понад 90% користувачів інтернету. Місця розміщення реклами вибираються так, щоб ваші банери відповідали тематиці сторінок з оголошеннями та інтересам користувачів, які їх побачать. Є можливість більш точно настроїти націлення на теми, аудиторії, демографічні показники та інші параметри. Даний вид реклами потрібен, в основному, для просування нових брендів.
Ремаркетингові Контекстно-медійні (банерно-ремаркетингові) кампанії. Показ ваших рекламних банерів у мережі сайтів Google та у програмах для відвідувачів вашого сайту, які були на сайті, але не виконали конверсії (не замовили товар чи послугу). Даний вид реклами потрібен для повернення теплих клієнтів на ваш сайт.
Кампанії динамічного ремаркетингу. Показ в мережі сайтів Google і в додатках ваших рекламних банерів з товарами, які клієнт переглядав на вашому сайті, але не виконали конверсії (не купив їх). Цей вид реклами необхідний повернення теплих клієнтів всім інтернет магазинів.
Відеокампанії. Кампанії цього типу підійдуть тим, хто хоче розміщувати відеорекламу на YouTube та в контекстно-медійній мережі Google. Даний вид реклами потрібен, в основному, для розкручування нового бренду або підвищення пізнаваності існуючого. Для продажу товарів та послуг відео кампанії не підходять.
Google Shopping. Кампанії цього підійдуть власникам інтернет магазинів. Ваші товарні пропозиції (назва, картинка, опис та ціна товару) будуть виводитися прямо під рядком пошуку в Google, якщо пошуковий запит збігається хоча б частково з асортиментом товарів магазину. Покупки Google - аналог Яндекс Маркета, який, нарешті, став доступним в Україні. Запустити торгові кампанії Google Shopping у Білорусі та Казахстані поки що не можна.
Вартість створення реклами в Ads. Залежить від обсягу роботи, яку ми маємо виконати і починається від 100$
За що потрібно платити нам після створення кампаній. Після створення рекламних кампаній ми регулярно проводимо оптимізацію та налаштування рекламних кампаній. Вартість цих робіт становить від 15% рекламного бюджету. Дані роботи дозволяють за 3-6 місяців додати всі необхідні мінус слова, а також внести правки, які дозволять максимально відсіяти нецільових відвідувачів і значно збільшити кількість цільових переходів.
Середня вартість створення та середній щомісячний бюджет на рекламу Google Ads. На даний момент статистика рекламних кампаній, які ми ведемо, така: середня ціна створення $170, середній щомісячний бюджет $1000.
- Регулярний (щоденний або щотижневий) контроль ефективності.
- Розширення семантичного ядра - списку запитів, що просуваються.
- Додавання нецільових пошукових запитів у мінус слова.
- Тестування різних типів оголошень та каналів реклами.
- Оптимізація вартості переходу.
- Аналіз результатів рекламної кампанії.
Етапи запуску рекламної кампанії
Брифінг
Перший етап
Договір. Передплата
Другий етап
Створення рекламних кампаній
Третій етап
Звіт для клієнта. Акт виконаних робіт
Четвертий етап
Відгуки наших клієнтів
Популярні послуги з реклами сайту
SEO Оптимізація сайту
Переробляємо ваш сайт згідно з вимогами пошукових систем для підвищення позицій у пошуку Google та Яндекс.
ДокладнішеПросування сайту
Виводимо ваш сайт на високі позиції в пошукових системах та спрямовуємо на його сторінки потенційних покупців.
ДокладнішеКонтекстна
реклама
Найефективніший спосіб швидко отримувати продажі з інтернету: пошуку Google та мільйонів інших сайтів та програм.
ДокладнішеЧитайте статті про просування сайту
Правильне заповнення мета тегів
Правильні Мета-теги (meta tags).
Заповнення головних мета тегів для сайту.
Мета тег title, мета тег description.
Внутрішня SEO оптимізація сайту в 2024
Аналіз сайту, тематики та конкурентів.
SEO-ядро та SEO-тексти.
Перелінковка, мікророзмітка та Pagespeed.
7 популярних міфів про створення та рекламу сайту
Хочете заощадити час та гроші, і заробити більше?
7 популярних міфів про інтернет маркетинг
Чи можна зробити сайт і не запускати рекламу?
Максим
Сайт підвісних стель Grilyato.com
Мав досвід співпраці з іншою компанією щодо просування сайту та налаштування кампаній у контексті. Там результату і за півроку не було. При співпраці із SEO-Room різницю побачив після першого місяця їхньої роботи. Хочу висловити подяку за надання ефективних послуг із SEO оптимізації та просування сайту, за якісне настроювання рекламної кампанії в Google Ads. Ще одним приємним моментом співпраці є професійна підтримка клієнта, яка швидко надає відповіді та вирішує мої завдання
Ще