7 популярних міфів про створення та рекламу сайту

Міфи та помилки при створенні та рекламі сайту

2412

Багато приватних підприємців (ФОП) в Україні мають свій сайт або замислюються над його створенням. Ця стаття саме для вас, любі трудівники! Зараз ми розглянемо 7 основних стереотипних моментів, а також міфів про створення, просування сайту в органічному пошуку та рекламі в Google Ads.

Популярні міфи, помилки та помилки в інтернет маркетингу

1. Зробив сайт і гроші почали "текти рікою"

Багато людей, які тільки приступають до створення сайту думають, що після запуску сайту до них потечуть замовлення! Це, звичайно, не так. Після запуску сайту потрібно створювати та запускати рекламні кампанії PPC (з покликовою оплатою) та приступати до SEO оптимізації та просування сайту у безкоштовному пошуку. Тому, приступаючи до створення сайту, не потрібно створювати неймовірно крутий сайт, не маючи бюджету на подальші витрати в рекламні кампанії. Перед початком робіт рекомендуємо провести стратегічне планування з фахівцем.

2. Дешевого сайту достатньо для роботи в конкурентній тематиці

У тематиках, де конкуренція не висока, для початку можна створити не дуже інформативний, простий і нефункціональний сайт. Але в тематиках з великою конкуренцією, наприклад, на сайтах з продажу металопластикових вікон, так не вийде. Потрібно робити складний функціонал калькулятора вікон, а також цікавий дизайн та сайт, який відповідає на всі інтенти (запити та питання) користувача. В іншому випадку Ви витрачатимете на рекламу в рази більше.

3. При маленькому рекламному бюджеті чекаю на великий прибуток

Є клієнти, які хочуть виділяти на рекламу до 100$, при цьому очікують прибутків понад 1000$. Але на даний момент, на жаль, тематик, де таке співвідношення можливе, не існує. Мінімальна вартість замовлення становитимуть близько 15% прибутку, тобто. якщо Ви хочете отримати 1000 $, то в рекламу доведеться витратити 150 $. Варто сказати, що якщо Ви захочете збільшити рекламу та отримувати понад 50% всього трафіку тематики, то вартість замовлення буде від 20% від прибутку.

4. Я заощаджу, якщо SEO оптимізацією та просуванням займуся самостійно

Багато клієнтів думають, що тримісячного курсу по SEO оптимізації достатньо для того, щоб починати самостійно оптимізувати і просувати. На практиці Ви витратите гроші на марні курси, потім витратите багато часу на спроби оптимізації сайту, а потім, якщо сайт не потрапить під санкції пошукової системи, Ви все одно звернетеся до професіоналів, які виконуватимуть цю роботу. Повірте: просування сайту це складніша послуга, ніж капремонт двигуна або коробки передач в авто.

5. Я заощаджу, якщо замовлю одноразові послуги зі створення та налаштування Google Ads

У багатьох виникає помилкове враження, що замовивши створення та підтримку кампаній в обліковому записі Google Ads протягом 3 місяців надалі немає сенсу щось робити. Це не так. Вартість підтримки зазвичай коштуватиме до 15% від витрати бюджету в Ads. А ось вартість економії за такої підтримки зазвичай буде вищою за 20%. Тому Ви будете у виграші від 5%. Підтримка облікового запису в Google Ads не потрібна тільки якщо у вашому бізнесі не змінюється конкуренція, немає сезонності, немає акцій, не змінюється асортимент. Ми не знаємо такої тематики, а Ви?))

6. Я заощаджу, якщо контент на сайт заливатиму самостійно

Багато бізнесменів-початківців думають, що можна заощадити якщо заливати контент (текст, фото, відео) на сайт самостійно. Цей вислів буде правдивим лише у випадку, якщо Ви не просуваєте і не плануєте SEO просування в пошукових системах, а розраховуєте лише на рекламу Google Ads. В іншому випадку Ви витратите час на додавання контенту, потім витратите гроші на послуги SEO менеджерів з його виправлення. Причому є велика ймовірність, що при копіюванні контенту Ви додасте на свій сайт зовнішні посилання на чужі сайти або додаєте неунікальний контент (опис) з іншого сайту, за що отримаєте покарання від Google у вигляді зниження позиції сайту. У будь-якому випадку є сенс звернутися із завданням підтримки та наповнення сайту на фріланс:

  • При заливці простого контенту вартість послуг контенщика буде значно дешевшою від вашого витраченого часу.
  • При заливці складного контенту вартість буде також нижчою, а якість значно вища порівняно з вашим виконанням.

7. Рекламуюсь у Google Ads і жодні інші канали реклами не потрібні

Google Ads є основним джерелом цільового трафіку на сайт для більшості тематик продажу товарів і послуг: він приносить від 40% всіх замовлень. Але не використовуючи інші канали реклами Ви втрачатимете потенційних клієнтів та замовлення. Причому в інших каналах вартість замовлення може бути нижчою, ніж у PPC контекстній рекламі, а рейтинг довіри клієнтів вищий.

Йдеться про такі джерела реклами:

  • Просування сайту у безкоштовному органічному пошуку.
  • Створення та налаштування облікового запису кампанії в Google Мій Бізнес.
  • Створення та ведення YouTube, Tik-tok каналу.
  • SMM - ведення соціальних мереж: Facebook, Instagram та інших.
  • Розміщення сайту на сайтах прайс-агрігаторів (Hotline, E-katalog, Price.ua та інших) та торгових майданчиках OLX, Rozetka тощо

Підбиваючи підсумок хочеться сказати, що ухвалення невірного рішення на початку побудови свого бізнесу в більшості випадків призводить до його закриття та збитків. Тому бажаємо Вам знайти справжніх фахівців своєї справи, яким подобається те, що вони роблять, які знають і вміють це робити. А якщо знайшли таких, то обов'язково слухайте їхні поради та рекомендації. Адже вони так само як і Ви зацікавлені у тривалій та взаємовигідній співпраці!

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення