Які посилання купуємо. Де і як розмістити посилання
Для виведення сайту в топ пошукових систем потрібно нарощувати зовнішню масу посилань. Причому, якщо в низькоконкурентних тематиках достатньо лише SEO оптимізації для виведення частини запитів у видиму область, то в конкурентних тематиках без посилань не можна потрапити навіть у топ-30 пошукової видачі. Всі компанії, які займаються розкруткою сайтів знають це, тому посилання купують абсолютно все!
З кожним днем пошукові системи стають все розумнішими і вчаться розпізнавати таку нечесну накрутку і відразу застосовувати до сайтів штрафні санкції. Такі санкції SEO компанії називають "фільтром пошукової системи". Багато новачків у просуванні закуповують занадто багато посилань відразу, бажаючи отримати результат якнайшвидше, і, з великою ймовірністю, потрапляють під фільтр за неприродний «посилальний вибух». Ще однією популярною причиною фільтра з боку пошукових систем є використання анкорних посилань. Також новачки, начитавшись страшних історій про фільтри, починають надмірно обережні і витрачають бюджет за 3-4 місяці без досягнення необхідного результату.
Для того, щоб не потрапити під такі фільтри потрібно мати необхідні знання і великий практичний досвід. Далі у статті ми розповімо про:
- Вічні та орендні посилання, їх переваги та недоліки.
- Які посилання ми купуємо.
- На які параметри сайту-донора дивитися при виборі посилання.
- "Палимо тему" або як швидко і гарантовано просунути сайт посиланнями.
Вічні та орендні посилання, їх переваги та недоліки
Найбільш ефективним видом просування для більшості сайтів є вічні статейні посилання. Вічні статейні посилання - це посилання, які розміщені всередині тематичної статті на тематичному або новинному ресурсі з гарантією не видалення сторінки на рік та більше.Основні переваги вічних посилань
- Одноразова оплата та тривалий, в основному постійний результат.
- Відсутність можливості потрапити під фільтр пошукових систем. Такі посилання виглядають найбільш природно для пошукових систем.
- Можливість отримати цільовий трафік. Крім зростання позицій анкора, що просувається, вічні посилання можуть приносити цільовий трафік, а, значить дзвінки і замовлення, з ресурсів, де вони розміщені.
Недоліки вічних посилань
- Висока ціна. Ціна вічного статейного посилання на високовідвідуваному цільовому ресурсі може досягати 50 $ і вище. Тому такі посилання недоступні для середнього рівня клієнтів.
- Даліший період просування. Це з великим розміром рекламного бюджету, який потрібно виділити для закупівлі необхідної (великої кількості) таких посилань. У середньому вічне статейне посилання, порівняно з орендним посиланням, окупається за 30 і більше місяців. Тому перші 2-3 роки розкрутка сайту тільки вічними посиланнями обійдеться власнику в 3 і більше разів дорожче, ніж якби використовувалися лише орендні посилання.
Висновки: Якщо клієнт не має великого бюджету на просування, а запас грошей невеликий, то вічні посилання не для нього. Йому варто спочатку пробувати інші методи нарощування зовнішньої маси посилань.
Які посилання ми купуємо
Залежно від конкурентності тематики та розміру рекламного бюджету ми вибираємо окрему стратегію нарощування маси посилань для кожного клієнта. Ми навчилися знаходити оптимальний шлях, при якому результат досягається швидко і сайт клієнта гарантовано не підпадає під фільтр пошукових систем.
Для просування зовнішніми посиланнями ми використовуємо:
- Вічні статейні посилання.
- Крауд посилання.
- Орендні посилання.
- Посилання із соціальних мереж.
Основні вимоги до закупівлі посилань - посилання потрібно купувати з донорів із тематичним контентом.
Перед початком нарощування посилальної маси з джерел, описаних вище, наші фахівці намагаються отримати найкращі посилання. Для цього вони вибирають перші 100 результатів видачі в Google і намагаються на них поставити посилання на сайт, що просувається. Такі посилання максимально швидко виводять сайт у топ Google.
На які параметри сайту-донора дивитися під час вибору посилання
Фахівці з просування з SEO-Room ретельно фільтрують сайти донорів, на яких будуть розміщуватися посилання на сайт, що просувається. Тільки на одному з 50 потенційних сайтах-донорах, що перевіряються, ми розміщуємо посилання. Раз на місяць проводяться роботи з перевірки нарощеної маси посилань: якщо донор перестає задовольняти необхідною вимогою - посилання знімається. Ця процедура дозволяє заощадити до 10% бюджету на зовнішній рух!
При виборі сайту-донора ми аналізуємо понад 35 параметрів! Одним із основних аналізованих критеріїв є:
- Трафік сайту. Потрібно, щоби він не падав, плюс перевіряємо з яких країн переходять.
- Вік та перша згадка у web архіві.
- Траст сайту (перевіряємо за допомогою checktrust, majestic або ahrefs).
- Динаміка приросту посилального трафіку (перевіряємо за допомогою ahrefs). Купуємо, якщо йде зростання.
- Індексація сайту (перевіряємо за допомогою rdsbar, pr-cy).
- Кількість вхідних та вихідних посилань.
"Палимо тему" або як швидко і гарантовано просунути сайт посиланнями
Хочеться поділитися дуже ефективним методом просування сайту до топ-пошукових систем завдяки закупівлі суперцільових та дієвих посилань.
Послідовність:
- Перевіряємо сайти конкурентів у топі пошукової видачі у вашій тематиці.
- Складаємо анкор лист для свого сайту виходячи з анкорів конкурентів.
- Дивимось у ahrefs де конкуренти розміщували посилання. Можна пройтися цими сайтами і, можливо, розмістити посилання на тих же ресурсах (сайтах, форумах, коментарях тощо).
Закупівля зовнішніх посилань безумовно є основним методом просування позицій сайту у пошуку Google та Яндекс. Якщо бажаєте спробувати своїми силами, то ознайомитись зі статтею як просунути сайт самостійно. Вибір місць розміщення, анкор аркуша та кількості необхідних посилань – складна справа, яка потребує значних практичних навичок. Не ризикуйте, довірте просування свого сайту професіоналам із SEO-Room!.