Як правильно написати SEO оптимізований текст на сайт
Для розуміння що являє собою написання seo текстів для сайту потрібно ознайомитися з визначенням термінів копірайтингу та рерайтингу.
Вікіпедія пропонує наступне трактування цих термінів:
Копірайтинг
- професійна діяльність з написання рекламних та презентаційних текстів.
Рерайтинг
(англ. rewriting) — обробка вихідних текстових матеріалів з метою їх подальшого використання.
Правильне написання унікальних текстів для сайту - це створення нового унікального тексту для сторінки сайту, що просувається шляхом копірайтингу або рерайтингу з метою покращення позицій сайту в пошуковій видачі. Складанням технічного завдання таких текстів займається SEO-оптимізатор. На підставі статистики пошукових запитів та аналізу сайтів конкурентів оптимізатор вибирає список ключових слів, які мають бути присутніми у тексті. Потім завдання передається копірайтеру. Після написання тексту копірайтер повертає текст оптимізатору для проставлення html тегів, заголовків (h1, h2, h3) та додавання посилань на інші сторінки сайту з метою покращення перелінкування.
Добре написаний SEO-текст – це не просто набір ключових слів, а контент, який реально допомагає користувачеві та одночасно покращує позиції сайту у пошуку.
Як правильно писати SEO тексти
Основні вимоги до SEO текстів:
- Вони повинні бути унікальними
- У них має бути правильна структура заголовків h1-h3
- В них повинні використовуватися марковані або нумеровані списки
Тексти мають бути унікальними
Сучасні алгоритми пошукових систем вміють аналізувати унікальність текстів. Якщо Ви вирішите скопіювати та розмістити на своєму сайті текст, який вже знаходиться в індексі пошукових систем, це не дасть ніякого позитивного результату. Навпаки, ваш сайт може потрапити під фільтр пошукових систем та відчути санкції за розміщення неунікальних текстів як виняток сторінки з цим текстом з пошукової видачі. Найкращим варіантом, під час проведення SEO оптимізації сайту, буде використовувати тексти унікальні більш ніж на 95%. Розміщення унікальних текстів позитивно впливає на зростання сторінок у пошуковій видачі.
Як перевірити унікальність тексту
У мережі існує безліч сервісів для перевірки унікальності тексту. Ось деякі з них:
- https://content-watch.ru/text/ - найшвидший механізм перевірки, є обмеження за кількістю безкоштовних перевірок
- https://advego.com/plagiatus/ - повільний, але найточніший механізм перевірки, є обмеження за кількістю безкоштовних перевірок
Правильна структура заголовків h1, h2, h3
Використання заголовків при написанні тексту подобається не тільки пошуковим системам, а й людям. З ними текст стає більш читабельним.
Наведемо приклад правильного використання заголовків при написанні тексту для сайту. Оптимальна довжина SEO тексту становить приблизно 2500 символів. У такому тексті:
- h1 заголовок потрібно використовувати один раз
- h2 заголовок потрібно використовувати 1-2 рази
- h3 заголовок потрібно використовувати 1-2 рази
У тексті SEO потрібно використовувати списки
Структуруй текст. Бо читабельність дорівнює SEO-ефект.
Використовуй:
- короткі абзаци (по 2–4 рядки);
- списки та підзаголовки;
- жирне виділення ключових фраз;
- врізання з перевагами, цінами, фото чи відео.
Використання маркованих та нумерованих списків покращує результати сайту в пошуковій видачі, а також дозволяє підвищити зручність читання, виділяючи для відвідувача список пунктів, що перераховуються.
Тому великою популярністю на сайтах новин користуються статті типу "10 популярних порад" або "5 помилок при покупці". Просування таких статей на сайті стає більш простим/дешевим.
11 важливих правил написання текстів для сайту

- Додавайте картинки або фотографії до тексту статті. Вони покращують сприйняття статті відвідувачами. Зображення бажано використовувати унікальні.
- Текст у заголовку H1 повинен містити найбільш високочастотні запити.
- Текст має бути більше 2500 символів.
- Не забувайте про проставлення тематичних посилань усередині тексту.
- Створюйте заманливі та правдиві заголовки. Заголовок статті має повністю відповідати змісту тексту. Довжина заголовка не більше ніж 70 символів.
- Виділяти тегом strong ключові фрази потрібно лише для зручності прочитання тексту. Наразі пошукові системи штрафують за надмірне застосування таких тегів.
- Не пишіть текст "суцільним полотном". Поділіть текст на абзаци з 3-4 речень. Великих фрагментів тексту клієнти практично не читають.
- Варто вибирати стилі та шрифти зручні для прочитання. Не використовуйте красиві, але нечитальні шрифти.
- Перед написанням текстів перегляньте, як вони написані на сайтах ваших конкурентів.
- Не повторюйте ключові слова часто. Використовуйте синоніми, а також релевантні фрази LSI
- Не допускайте граматичних та синтаксичних помилок.
Загальні побажання для написання хорошого тексту
Пиши “живою” мовою для людей
Google давно оцінює поведінку користувачів: якщо читають до кінця — сторінка зростає.
Пиши просто та природно, уникай “води”:
- ❌ “Наша компанія пропонує якісні послуги з продажу стель.”
- ✅ “Ми виробляємо та встановлюємо стелі Грильято, які служать 15+ років і надають офісу стильного вигляду.”
Додати посилання та заклик до дії
Встав:
- 1–2 внутрішні посилання на інші релевантні сторінки;
- 1 зовнішнє посилання на сторінку з великою вагою (на джерело або сертифікат);
- і заклик CPA: “Уточніть ціну” / “Залишіть заявку”.
Оптимальний обсяг текстів у символах без пробілу (СБП)
- Сторінка категорії — 2000–3000 символів;
- Товар - 800-1500 символів;
- Стаття/блог — 5000+ символів.
Висновок - замовляйте SEO текст у професіоналів
У цій статті ми постаралися описати основні нюанси під час професійного написання текстів. За деякими термінами та пунктами, описаними в статті, можна створити додаткову статтю, настільки об'ємна інформація теми внутрішню оптимізацію сайту! Тому ми рекомендуємо заощаджувати ваші гроші та час та замовити написання потрібну кількість seo текстів у фахівців цієї тематики!
Хочете побачити швидке зростання вашого нового сайту в топ пошукових систем?
Тоді замовляйте просування сайту зараз!



