Як правильно написати SEO текст

Як правильно написати SEO оптимізований текст на сайт

1683

Для розуміння що являє собою написання seo текстів для сайту потрібно ознайомитися з визначенням термінів копірайтингу та рерайтингу.
Вікіпедія пропонує наступне трактування цих термінів:

Копірайтинг


- професійна діяльність з написання рекламних та презентаційних текстів.
Написання, оптимізація та розміщення SEO текстів на сторінках, що просуваються відповідно до розробленого плану. Такими можна вважати всі тексти, які прямо або опосередковано рекламують або популяризують товар, компанію, послугу, людину або ідею. Це можуть бути слогани, сценарії для ТВ- та радіороликів, event-заходів, рекламні статті та ін. Фахівців, які займаються копірайтингом, називають копірайтерами.

Рерайтинг


(англ. rewriting) — обробка вихідних текстових матеріалів з метою їх подальшого використання.
На відміну від копірайтингу, за основу береться вже написаний текст, який пишеться своїми словами, за збереження смислового навантаження. Фахівців із лексичної зміни оригінальних текстів називають рерайтерами. Рерайтинг застосовується для швидкого отримання унікального тексту з метою розміщення його на сайті, що просувається.

Правильне написання унікальних текстів для сайту - це створення нового унікального тексту для сторінки сайту, що просувається шляхом копірайтингу або рерайтингу з метою покращення позицій сайту в пошуковій видачі. Складанням технічного завдання таких текстів займається SEO-оптимізатор. На підставі статистики пошукових запитів та аналізу сайтів конкурентів оптимізатор вибирає список ключових слів, які мають бути присутніми у тексті. Потім завдання передається копірайтеру. Після написання тексту копірайтер повертає текст оптимізатору для проставлення html тегів, заголовків (h1, h2, h3) та додавання посилань на інші сторінки сайту з метою покращення перелінкування.

Як правильно писати SEO тексти

Основні вимоги до SEO текстів:

Тексти мають бути унікальними

Сучасні алгоритми пошукових систем вміють аналізувати унікальність текстів. Якщо Ви вирішите скопіювати та розмістити на своєму сайті текст, який вже знаходиться в індексі пошукових систем, це не дасть ніякого позитивного результату. Навпаки, ваш сайт може потрапити під фільтр пошукових систем та відчути санкції за розміщення неунікальних текстів як виняток сторінки з цим текстом з пошукової видачі. Найкращим варіантом, під час проведення , буде використовувати тексти унікальні більш ніж на 95%. Розміщення унікальних текстів позитивно впливає на зростання сторінок у пошуковій видачі.

Як перевірити унікальність тексту

У мережі існує безліч сервісів для перевірки унікальності тексту. Ось деякі з них:

  • https://content-watch.ru/text/ - найшвидший механізм перевірки, є обмеження за кількістю безкоштовних перевірок
  • https://advego.com/plagiatus/ - повільний, але найточніший механізм перевірки, є обмеження за кількістю безкоштовних перевірок

Правильна структура заголовків h1, h2, h3


Використання заголовків при написанні тексту подобається не тільки пошуковим системам, а й людям. З ними текст стає більш читабельним.

Наведемо приклад правильного використання заголовків при написанні тексту для сайту. Оптимальна довжина SEO тексту становить приблизно 2500 символів. У такому тексті:

  • h1 заголовок потрібно використовувати один раз
  • h2 заголовок потрібно використовувати 1-2 рази
  • h3 заголовок потрібно використовувати 1-2 рази

У тексті SEO потрібно використовувати списки


Використання маркованих та нумерованих списків покращує результати сайту в пошуковій видачі, а також дозволяє підвищити зручність читання, виділяючи для відвідувача список пунктів, що перераховуються.

Тому великою популярністю на сайтах новин користуються статті типу "10 популярних порад" або "5 помилок при покупці". таких статей на сайті стає більш простим/дешевим.



11 важливих правил написання текстів для сайту

  • Додавайте картинки або фотографії до тексту статті. Вони покращують сприйняття статті відвідувачами. Зображення бажано використовувати унікальні.
  • Текст у заголовку H1 повинен містити найбільш високочастотні запити.
  • Текст має бути більше 2500 символів.
  • Не забувайте про проставлення тематичних посилань усередині тексту.
  • Створюйте заманливі та правдиві заголовки. Заголовок статті має повністю відповідати змісту тексту. Довжина заголовка не більше ніж 70 символів.
  • Виділяти тегом strong ключові фрази потрібно лише для зручності прочитання тексту. Наразі пошукові системи штрафують за надмірне застосування таких тегів.
  • Не пишіть текст "суцільним полотном". Поділіть текст на абзаци з 3-4 речень. Великих фрагментів тексту клієнти практично не читають.
  • Варто вибирати стилі та шрифти зручні для прочитання. Не використовуйте красиві, але нечитальні шрифти.
  • Перед написанням текстів перегляньте, як вони написані на сайтах ваших конкурентів.
  • Не повторюйте ключові слова часто. Використовуйте синоніми, а також релевантні фрази LSI
  • Не допускайте граматичних та синтаксичних помилок.

Висновок - замовляйте SEO текст у професіоналів

У цій статті ми постаралися описати основні нюанси під час професійного написання текстів. За деякими термінами та пунктами, описаними в статті, можна створити додаткову статтю, настільки об'ємна інформація теми ! Тому ми рекомендуємо заощаджувати ваші гроші та час та замовити написання потрібну кількість seo текстів у фахівців цієї тематики!


Хочете побачити швидке зростання вашого нового сайту в топ пошукових систем?
Тоді замовляйте просування сайту зараз!

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення

Виберіть мову сайту:

UKRUEN