Розшифровка рекламних термінів та скорочень в інтернет маркетингу

Що таке KPI, ROI, SEO, SMM, потрібне розшифрування?

2

Що таке KPI, ROI, SEO, SMM, потрібне розшифрування?

Вас цікавить в інтернеті, але у всіх комерційних пропозиціях від рекламних агентств зустрічаються безліч рекламних термінів та скорочень, які не зрозумілі. А при пошуку в Google з'являється кілька можливих розшифровок. Тоді ця стаття-словник спеціально для Вас!

Загальні терміни та скорочення

  • USP (Unique Selling Proposition) – УТП (унікальна торгова пропозиція).
  • KPI (Key Performance Indicator) – ключові показники ефективності.
  • ROI (Return on Investment) - Повернення на інвестиції, показник ефективності витрат на рекламу.
  • URL (Uniform Resource Locator) - адреса ресурсу в Інтернеті.
  • CRM (Customer Relationship Management) – система управління клієнтами.
  • CPC (Cost Per Click) – вартість за клік.
  • CPM (Cost Per Mille) – вартість за тисячу показів.
  • CTR (Click-Through Rate) - Відсоток користувачів, які клацнули на ваше посилання після перегляду.
  • CPA (Cost Per Action) – вартість дії (наприклад, реєстрація).
  • CPL (Cost Per Lead) – вартість за лід (контактні дані клієнта).
  • CPV (Cost Per View) – вартість перегляду.
  • CAC (Customer Acquisition Cost) – вартість залучення клієнта.
  • LTV (Lifetime Value) – довічна цінність клієнта.
  • DMP (Data Management Platform) – платформа керування даними.
  • ATL (Above The Line) – традиційні медіа (телебачення, радіо, зовнішня реклама).
  • BTL (Below The Line) – непряма реклама (промоакції, івенти).
  • TTL (Through The Line) – комплексний підхід, суміщення ATL та BTL.

Цифрова реклама та маркетинг

  • – пошукова оптимізація.<.li>
  • SEM (Search Engine Marketing) - Пошуковий маркетинг, що включає як SEO, так і платні методи просування.
  • – комплекс зовнішніх та внутрішніх робіт по сайту для підвищення його позиції в пошуковій видачі.
  • - Маркетинг у соціальних мережах, використання платформ для просування контенту та взаємодії з аудиторією.
  • >
  • PPC (Pay Per Click) - Модель інтернет-реклами, за якої рекламодавець платить за кожен клік за оголошенням.
  • RTB (Real-Time Bidding) – аукціон у реальному часі для покупки реклами.
  • Retargeting – повторний показ реклами користувачам, які вже взаємодіяли з брендом.
  • AdSense – рекламна платформа Google для монетизації сайтів.
  • – рекламна система Google.
  • CTA (Call To Action) – заклик до дії.
  • Content Strategy – стратегія роботи з контентом.
  • Native Advertising – нативна реклама (органічно вбудована у контент).
  • UGC (User-Generated Content) – контент, створений користувачами.

SEO терміни

  • SERP (Search Engine Results Page) - сторінка результатів пошукової системи, де відображаються результати пошуку.
  • Keyword (Ключове слово) - Слово або фраза, за якою користувачі шукають інформацію в пошукових системах.
  • CF – Citation Flow (рівень цитованості). Оціночний параметр домену на основі кількості зворотних посилань та згадок за даними majestic.com.
  • TF - Trust Flow (рівень довіри). Оцінка сайту на основі якості маси посилань за даними majestic.com. Чим більше – тим краще.
  • DR - Domain Rank (ранг домену) - оцінка авторитету сайту на основі якості маси посилань за даними Ahrefs.com. Чим більше – тим краще. Параметр не поширюється на піддомени.
  • Moz DA - Domain Authority - авторитет (траст) за даними moz.com. Вимірюється від 1 до 100.
  • UR - URL Rating, показує авторитет конкретної сторінки на основі якості маси посилань за даними Ahrefs.com.
  • Органічний трафік - трафік із безкоштовного пошуку.
  • Анкор - текст html посилання.
  • Backlink (Зворотне посилання) - посилання на сайт зі сторонніх сайтів.
  • On-page SEO - Оптимізація елементів на самому сайті, таких як контент, заголовки та мета-теги.
  • Off-page SEO - Оптимізація поза сайтом, включаючи створення зворотних посилань та роботу з соціальними мережами.
  • Crawl (Обхід) - Процес, під час якого пошукові роботи сканують веб-сторінки для індексації.
  • Indexing (Індексація) - процес додавання веб-сторінок до бази даних пошукової системи після їх обходу.
  • Alt Text (Альтернативний текст) - Опис зображень для пошукових систем та користувачів з обмеженими можливостями.
  • - Теги в HTML-коді, які надають інформацію про сторінку, такі як заголовок та опис
  • ВЧ, СЧ та НЧ запити - Високо Частотні, Середньо Частотні та Низько Частотні запити.
  • Сайти-донори - сайти на яких розміщується посилання, що веде на сайт, що просувається.

Інші терміни

  • Brand Awareness – впізнаваність бренду.
  • Lead Generation – залучення потенційних клієнтів.
  • Engagement Rate – показник залучення.
  • Influencer Marketing – просування через лідерів думок.
  • Affiliate Marketing – партнерський маркетинг.
  • Programmatic Advertising – автоматизована покупка реклами.
  • A/B Testing – тестування двох варіантів реклами або сторінок.
  • Geotargeting – націлення на основі розташування.

Сподіваємося, що Ви знайшли розшифровку терміну, що шукається в цій статті. Якщо чогось таки немає чи хочете отримати більш докладне пояснення, то пишіть про це в месенджери або на нашу пошту.

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення