Від чого залежить показник якості ключових слів у Google Ads
Усім, хто займається контекстною рекламою в Google Ads цікаво від чого залежить показник якості (QR - Quality Rate). Багато хто здогадується, але ми впевнені - повний список параметрів, від яких залежить показник якості, відомий лише одиницям.
Показник якості впливає на результативність кампанії в Ads. Від цього показника залежить вартість за клік. Підвищення показника якості призводить до зменшення витрат на рекламу та збільшення окупності інвестицій (ROI).
Відомості за показником якості представлені у чотирьох стовпцях, що належать до статусу: "Показ. кач-ва", "Якість цільової сторінки", "Релевантність оголошення" та "Очікуване значення CTR". Ці стовпці можна додати до звітів за ключовими словами.
Щоб додати до таблиці стовпці, які стосуються показника якості, потрібно:
- Клацніть Кампанії у верхній частині сторінки.
- Перейдіть до розділу Ключові слова.
- На панелі інструментів над таблицею натисніть кнопку Стовпці.
- Виберіть Змінити стовпці.
- Виберіть Показник якості.
- Щоб переглянути відомості про поточний показник якості та її складові, виберіть потрібні варіанти з наведених нижче. Вони будуть додані до таблиці статистики.
- Показ. кач-ва
- Якість цільової сторінки
- Релевантність оголошення
- Очікуваний CTR
- Щоб переглянути відомості про показник якості та його складові за попередні періоди, сегментуйте дані за категорією "День" (розділ "Час") та виберіть потрібні варіанти з наведених нижче. Вони будуть додані до таблиці статистики.
- Показ. кач-ва (стаття)
- Якість цільової сторінки (середньостат.)
- Релевантність оголос. (стаття)
- Очікуваний CTR (стаття)
- Натисніть Застосувати.
Що впливає на показник якості в Ads
Умовно розділимо фактори, що впливають на QR, на 4 групи:
1. Вплив релевантності на QR
- Використання ключового слова в meta title сторінки
- Використання ключового слова у заголовках H1 та H2 сторінки
- Використання ключового слова в оголошенні Ads
- Релевантність ключового слова пошуковому запиту
- Наявність ключового слова на цільовій сторінці
- Наявність ключового слова на рекламованому сайті
2. Вплив CTR на QR
- CTR об'яви
- Історичні показники CTR ключового слова та оголошення
- CTR конкурентів
- CTR інших оголошень у групі та кампанії
3. Вплив сторінки та сайту на QR
- Якість цільової сторінки (зручність використання навігації та корисність контенту)
- Показник PageSpeed цільової сторінки (швидкість завантаження)
- Тематика рекламованого сайту
4. Вплив інших факторів на QR
- Використання розширень у кампанії:
- Додаткові посилання
- Уточнення
- Номери телефонів
- Адреси
- Наявність ключового слова у відображуваній URL-адресі та домені сайту
- Наявність мінус слів у кампанії
- Поведінкові фактори (час перебування на сайті та кількість сторінок переглянутих за сесію)
- Кількість трафіку з органіки
- Використання сторінки Google+
Якщо Ви хочете підвищити показник якості у своїх кампаніях Ads, то Вам потрібно перевірити та виправити фактори, зазначені вище.
Ви створили новий сайт і не знаєте з Якого виду реклама почати? Контекстна реклама в Google Ads – правильний вибір! Вона дозволить розмістити оголошення вашого сайту в пошукових системах та почати отримувати дзвінки та замовлення відразу після поповнення балансу.