Показник якості КС у Google Ads

Від чого залежить показник якості ключових слів у Google Ads

1416

Усім, хто займається цікаво від чого залежить показник якості (QR - Quality Rate). Багато хто здогадується, але ми впевнені - повний список параметрів, від яких залежить показник якості, відомий лише одиницям.

Показник якості впливає на результативність кампанії в Ads. Від цього показника залежить вартість за клік. Підвищення показника якості призводить до зменшення витрат на рекламу та збільшення окупності інвестицій (ROI).

Відомості за показником якості представлені у чотирьох стовпцях, що належать до статусу: "Показ. кач-ва", "Якість цільової сторінки", "Релевантність оголошення" та "Очікуване значення CTR". Ці стовпці можна додати до звітів за ключовими словами.

Щоб додати до таблиці стовпці, які стосуються показника якості, потрібно:

  1. Клацніть Кампанії у верхній частині сторінки.
  2. Перейдіть до розділу Ключові слова.
  3. На панелі інструментів над таблицею натисніть кнопку Стовпці.
  4. Виберіть Змінити стовпці.
  5. Виберіть Показник якості.
  6. Щоб переглянути відомості про поточний показник якості та її складові, виберіть потрібні варіанти з наведених нижче. Вони будуть додані до таблиці статистики.
    • Показ. кач-ва
    • Якість цільової сторінки
    • Релевантність оголошення
    • Очікуваний CTR
  7. Щоб переглянути відомості про показник якості та його складові за попередні періоди, сегментуйте дані за категорією "День" (розділ "Час") та виберіть потрібні варіанти з наведених нижче. Вони будуть додані до таблиці статистики.
    • Показ. кач-ва (стаття)
    • Якість цільової сторінки (середньостат.)
    • Релевантність оголос. (стаття)
    • Очікуваний CTR (стаття)
  8. Натисніть Застосувати.

Що впливає на показник якості в Ads

Умовно розділимо фактори, що впливають на QR, на 4 групи:


1. Вплив релевантності на QR

  • Використання ключового слова в meta title сторінки
  • Використання ключового слова у заголовках H1 та H2 сторінки
  • Використання ключового слова в оголошенні Ads
  • Релевантність ключового слова пошуковому запиту
  • Наявність ключового слова на цільовій сторінці
  • Наявність ключового слова на рекламованому сайті

2. Вплив CTR на QR

  • CTR об'яви
  • Історичні показники CTR ключового слова та оголошення
  • CTR конкурентів
  • CTR інших оголошень у групі та кампанії

3. Вплив сторінки та сайту на QR

  • Якість цільової сторінки (зручність використання навігації та корисність контенту)
  • Показник PageSpeed цільової сторінки (швидкість завантаження)
  • Тематика рекламованого сайту

4. Вплив інших факторів на QR

  • Використання розширень у кампанії:
    • Додаткові посилання
    • Уточнення
    • Номери телефонів
    • Адреси
  • Наявність ключового слова у відображуваній URL-адресі та домені сайту
  • Наявність мінус слів у кампанії
  • Поведінкові фактори (час перебування на сайті та кількість сторінок переглянутих за сесію)
  • Кількість трафіку з органіки
  • Використання сторінки Google+

Якщо Ви хочете підвищити показник якості у своїх кампаніях Ads, то Вам потрібно перевірити та виправити фактори, зазначені вище.


Ви і не знаєте з Якого виду реклама почати? Контекстна реклама в Google Ads – правильний вибір! Вона дозволить розмістити оголошення вашого сайту в пошукових системах та почати отримувати дзвінки та замовлення відразу після поповнення балансу.

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення

Виберіть мову сайту:

UKRUEN