SEO, просування сайту або реклама в Google Ads

Вибір каналу реклами сайту: SEO, просування сайту, реклама в Google Ads або SMM

1739

ЧАС ПРОЧИТАННЯ 10 ХВИЛИН… Запасіться терпінням 😉

Вітаємо всіх тих, хто хоче почати рекламувати свій бізнес в інтернеті!

У цій статті ми обговоримо найважливіші питання, які цікавлять більшість замовників на етапі вибору рекламних джерел для вашого проекту. На написання цієї статті нас підштовхнули численні звернення потенційних клієнтів, які починаються із фрази на кшталт: "Мені потрібно просування сайту в соціальних мережах", - і коли ми починаємо пояснювати, що клієнт перерахував мінімум 2 різні незалежні канали реклами, то зустрічаємося з глибоким не розумінням. Тому ця стаття присвячується всім тим, хто хоче розібратися в чому ж різниця між цими поняттями і який сенс несуть ці незрозумілі терміни))
Для зручності сприйняття ми постаралися розділити ці питання на кілька розділів:

  1. Види рекламних джерел сайту.
  2. SEO оптимізація сайту.
  3. Просування або розкрутка сайту в Google.
  4. Реклама в Google Ads.
  5. Послуги SMM.

Для початку давайте визначимося з термінами та назвами послуг, які наші клієнти постійно плутають. А потім коротко опишемо кожен вид послуг і постараємося розібратися з чого він складається.
Види рекламних послуг:


  1. SEO - це Search Engine Optimization (оптимізація пошукового движка) - комплекс робіт з сайту, метою яких є покращення позицій сайту в органічній видачі (безкоштовному пошуку) Google. Оптимізація сайту проводиться відповідно до вимог пошукових систем. Грубо кажучи завданням сео оптимізації є приведення сайту до такого виду, який подобається пошуковій системі. Причому переважну кількість цих виправлень відвідувач сайту не побачить.

  2. Це сукупність внутрішніх та зовнішніх робіт по сайту метою яких є просування сайту за конкретними пошуковими запитами у пошуку Google. До внутрішніх робіт з розкрутки сайту відноситься покращення контенту та роботи з SEO оптимізації. До зовнішніх робіт з розкрутки сайту відноситься нарощування маси посилань - проставлення на сайт посилань з інших сайтів, форумів, соціальних мереж.

  3. Це вид інтернет-реклами, при якому рекламні оголошення вашого сайту виводяться в платній частині пошукової видачі Google, а також на сайтах партнерів Google. При натисканні на ваше оголошення з балансу облікового запису списується певна сума (вартість кліка). Для запуску цього виду реклами потрібно зареєструватися в обліковому записі Google Ads і створити рекламні кампанії потрібного типу.
  4. (реклама в соц. мережах)
    SMM - це Social Media Marketing (маркетинг у соціальних мережах) - ведення та реклама соц. мереж. Найбільш популярними послугами в SMM є ведення соціальних мереж FaceBook та Instagram, а також створення та налаштування платної реклами в них.

 

З визначеннями ознайомилися, тепер пропонуємо детальніше ознайомитися з кожним видом реклами сайту в Інтернеті. Щоб стаття не стала "Війною та Світом" у чотирьох томах, а Ви, шановний читачу, не занудьгували, пропонуємо короткий опис кожної з послуг. Для кожного виду реклами ми опишемо плюси та мінуси, оптимальні варіанти його застосування, а також які роботи виконуються одноразово, а що робиться щомісяця.

SEO оптимізація сайту

Після створення сайту потрібно провести комплекс одноразових робіт із приведення технічної сторони сайту до виду, який "подобається" пошуковій системі.
Список основних робіт з оптимізації сайту:

  • Створення семантичного ядра (SEO ядра) - це список ключових запитів, що просуваються, з кластеризацією (розподілом) для кожної сторінки сайту. Список ключових фраз, що просуваються, складається на основі статистики пошукових запитів, що вводяться користувачами.
  • Написання мета тегів
  • - створення ТЗ, написання, оптимізація та розміщення SEO текстів на сторінках, що просуваються
  • Додавання структурованих даних: Мікророзмітки Google, OG розмітки та Twitter Card - це протоколи, які передають пошуковій системі всю інформацію про кожну сторінку: заголовки, описи, картинки, ціни тощо.
  • Оптимізація швидкості завантаження сайту відповідно до рекомендацій Google PageSpeed
  • Виправлення структури Н тегів у шаблонах сторінок - виправлення заголовків згідно з рекомендаціями Google.
  • Створення XML картки сайту та html картки сайту
  • Створення robots.txt
  • Склеювання доменного імені та налаштування редиректів. Виправлення дублів сторінок та встановлення тега canonical.
  • Додавання сайту до інструментів для веб-майстрів Google (Search Console), виправлення виявлених помилок.
  • Очищення вихідного коду сайту.
  • Виправлення юзабіліті (зручності використання) сайту на основі теплових карт кліків.
  • Установка лічильника Google Analytics, налаштування аудиторій та цілей.
  • Аналіз та виправлення помилок за допомогою спеціального SEO ПЗ (Serpstat тощо).

Докладніше про Ви можете почитати за посиланням.

Перевага проведення SEO оптимізації: при невеликій конкуренції цих робіт буде достатньо для того, щоб ваш сайт потрапив у топ пошуковий видачі, а Ви почали отримувати звернення та замовлення.
Недоліки: висока вартість робіт, слабкий результат за високої конкуренції, недоцільна витрата грошей при мікро бюджетах на рекламу.

Просування або розкрутка сайту в Google

Всі роботи з просування сайту можна розділити на 2 категорії: внутрішні роботи по сайту та зовнішні роботи.
Список зовнішніх робіт з просування сайту:

  • Розміщення вічних статейних посилань (Gestpost) за основними високочастотними запитами - це найприродніший метод просування зовнішніми посиланнями, посилання розміщуються в тексті унікальної статті на новій сторінці високовідвідуваного, тематичного або новинного сайту.
  • Розміщення крауд посилань - це посилання на тематичні форуми, спільноти, сайти відгуків у тематичних розділах цих ресурсів.
  • Розміщення соціальних факторів (сигналів) - це розміщення живими людьми постів із посиланнями та коментарями із соціальних мереж Facebook, Twitter, YouTube, Instagram тощо.
  • Закупівля орендних посилань на низькочастотні (не дуже популярні) запити. Ми купуємо безанкорні орендні посилання на сайтах схожих з тематикою сторінок, що просуваються, або на ресурсах новин.
  • Накрутка поведінкових факторів: час перебування на сайті, кількість переглянутих сторінок, перехід по запиту з пошукової видачі Google, пошукові підказки Google (підказки в рядку пошуку)

Для наші фахівці розробляють . Виходячи з цього плану, ми рекомендуємо мінімальний та оптимальний бюджет на просування сайту. Тому також залежить від узгодженого розміру бюджету.

Список внутрішніх робіт на сайті:

  • Аналіз SEO ядра сайтів конкурентів.
  • Розширення списку запитів, що просуваються.
  • Написання SEO статей та новин для просування нових пошукових запитів.
  • Розміщення FAQ на ключових сторінках.
  • Аналіз наповнення сайтів конкурентів, внесення правок у мета теги, тексти, додавання нового функціоналу, що збільшує поведінкові фактори.
  • Щомісячний аналіз сайту за допомогою SEO ПЗ, внесення необхідних змін.
  • Робота зі створення нових посадкових сторінок.
  • Аналіз статистики теплових карт кліків, статистики переходів та вирви продажів. Внесення необхідних змін.
  • Аналіз відповідності сайту . Внесення необхідних змін.

Переваги просування сайту: окремий канал реклами для отримання цільових клієнтів, вартість конверсії відвідувачів у покупців нижча ніж з будь-яких інших каналів реклами.
Недоліки: результат через 5-6 місяців після початку робіт, тривалий час просування за високочастотними запитами, необхідність проведення щомісячних робіт.

Реклама в Google Ads

У Вас вже готовий сайт, налаштовані робочі процеси і Ви з нетерпінням чекаєте лише потоку замовлень? Тоді реклама в Google Ads – ваше рішення!

Після створення рекламних кампаній потрібна їх щомісячна, а точніше щотижнева або щоденна, підтримка та оптимізація. Ця підтримка дозволить збільшити кількість цільових відвідувачів, зменшити вартість кліку та конверсії, збільшити . Залежно від вашого бізнесу (чи продаєте Ви послуги або товари), а також від типу ( односторінковий Landing page або багатосторінковий інтернет магазин) вибираються типи створюваних кампаній.
Види рекламних кампаній:

  • Пошукові кампанії.
  • Динамічні пошукові кампанії.
  • Контекстно-медійні (банерні) кампанії.
  • Ремаркетингові Контекстно-медійні (банерно-ремаркетингові) кампанії.
  • Кампанії динамічного ремаркетингу.
  • Відеокампанії для YouTube та контекстно-медійної мережі Google.
  • Google Shopping
  • Max Performance

Переваги: контекстної реклами в Google Ads: можливість швидкого старту отримання дзвінків та замовлень, можливість отримувати тільки цільові переходи, гнучка система керування витратами, точний геотаргетинг і швидке налаштування. , необхідність проведення щомісячних робіт.

Послуги SMM

Для запуску цього каналу реклами потрібно:

  • Створити та наповнити контентом групу або сторінку.
  • Розробити та щодня виконувати контент-план по наповненню.
  • Запустити рекламу: динамічний ремаркетинг (на відвідувачів сайту) або таргетовану рекламу (на користувачів Fb та Insta).
  • Модерація: відповіді на коментарі та повідомлення.
  • Емпіричним шляхом покращувати стратегію ведення групи або сторінки.

Переваги: відмінний інструмент для збільшення впізнаваності бренду та підтримання діалогу з потенційними клієнтами, у деяких тематиках вартість конверсії може бути нижче, ніж у Ads.
Недоліки: тривалі терміни та великі капіталовкладення у ведення та рекламу, низька точність таргетованої реклами (виняток є динамічний ремаркетинг), обмеженість цільової аудиторії (Google користуються всі, а Facebook ні), необхідність проведення щомісячних робіт.

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення

Виберіть мову сайту:

UKRUEN