15 порад щодо розкрутки сайту в Google

Як просунути сайт самостійно, поради щодо розкрутки сайту в Google

2121

Час прочитання статті 15-20 хвилин. Кількість прочитань, для розуміння сенсу, не менше ніж 2 рази))

Ми підготували статтю з описом методів самостійного розкручування сайту в пошуковій системі. Але можна не ризикувати та замовити послуги SEO оптимізації сайту та просування сайту у спеціалістів SEO-Room.

Навігація за змістом статті:

  1. Вибір хостингу та домену
  2. Створення дизайну сайту, розробка юзабіліті
  3. Створення структури сайту та правильної перелінкування сторінок
  4. Створення SEO ядра (семантичного ядра), кластеризація (угруповання) запитів, написання мета тегів
  5. Проведення SEO оптимізації сайту
  6. Створення контенту: написання SEO текстів та статей на сайті
  7. Створення та налаштування robots.txt
  8. Створення карток сайту: sitemap.xml та sitemap.html
  9. Реєстрація сайту в Google Search Console та Google Мій бізнес
  10. Зовнішнє просування сайту
  11. Внутрішня технічна оптимізація сайту
  12. Просування сайту контентом
  13. Запуск реклами в прайс-агрегаторах
  14. Youtube реклама та email-розсилка
  15. Висновки

Плюси та мінуси самостійного просування сайту

Вітаємо Вас, о любителі пізнати щось нове, корисне та цікаве! Процес просування сайту "своїми руками" є складним та довгим. У нього є багато переваг, але є й низка серйозних недоліків, а також величезних "підводних каменів". Давайте перейдемо до них!

Недоліки розкрутки сайту своїми руками

  • Ви навчатиметеся на своїх же помилках. Тому отримати бан сайту в пошуковій системі або злити величезний рекламний бюджет практично без користі для сайту - простіше простого.
  • Час витрачений на вивчення та практичні досліди буде значним. Це означає, що, по-перше, ваші конкуренти зможуть з легкістю Вас обігнати, по-друге, якщо порахувати витрачений час і тарифікувати його цілком може виявитися, що Ви витратите в рази більше, ніж при винесенні цього завдання на фріланс.
  • Складність одержання коректної послідовності дій. Обсяг інформації, необхідний якісних робіт з просування є величезним. Регулярні оновлення механізмів у пошуковій системі Google потребують постійних витрат часу на ознайомлення з ними на англомовних ресурсах. Не варто забувати про відсутність точної, перевіреної та правдивої інформації та поради на форумах. Все це призводить до того, що правильну послідовність і знання всіх нюансів у кращому випадку Ви отримаєте після практичних дій з одним або навіть кількома проектами. Тому можливість отримати "перший млинець комом" прагне до 100%.

Незважаючи на вищезгадану інформацію в цій статті, ми намагатимемося висвітлити всі моменти, які потрібні для якісних самостійних робіт з просування вашого проекту! Щоб убезпечити себе на початковому етапі, рекомендуємо прочитати статтю

1. Вибір хостингу та домену

Почнемо з вибору доменного імені.

По-перше, потрібно перевірити історію домену. Можливо, що цей домен раніше використовувався на іншому проекті. Це означає, що до доменного імені можуть бути застосовані санкції від пошукової системи.

По-друге, назва доменного імені, бажано, повинна включати назву ваших послуг або брендів, що продаються, повинна бути короткою (не більше 3 складів), повинна писатися і читатися однаково.

По-третє, закінчення доменного імені потрібно вибирати залежно від того, які послуги чи товари пропонуватиме ваш сайт. Ми рекомендуємо:

  • для України - це .ua чи .com.ua
  • для Європи – це .eu
  • для Миру – це .com

З хостингами все простіше: потрібно вибрати той, який добре себе зарекомендував, має якісну підтримку та пропонує адекватні тарифи на свої послуги. Ми рекомендуємо:

2. Створення сайту, що продає, розробка юзабіліті

Розробка якісного юзабіліті (зручності використання) та дизайну сайту – складний процес. Адже сайт повинен бути не тільки красивим, але ще й повинен надавати зручну навігацію, коректне виділення важливих кнопок та інформації. Не можна перевантажувати сайт інформацією та захаращувати його непотрібною інформацією. Не варто експериментувати із нестандартним розміщенням блоків. Дуже важливо, щоб сайт робився зручним та красивим для всіх користувачів, а не лише для його замовників))

Створення оптимального юзабіліті сайту є комбінацією досвіду розробників сайту та регулярним проведенням A-B тестування за допомогою теплових карт кліків та відповідних інструментів Google Analytics. Оптимальним варіантом при створенні нового сайту є , який розроблений виключно для ваших потреб.

Після створення сайту варто перевірити в Search Console, чи немає помилок у мобільної версії сайту. Адже більшість користувачів заходять на сайти саме зі смартфонів.

Search Console Core Web Vitals чи помилок у мобільної версії сайту

Під час розробки сайту потрібно робити Mobile First - упор на мобільну версію сайту. Перевірити коректність адаптивності можна скориставшись інструментом Lighthouse, докладніше можна ознайомитися з рекомендаціями Google щодо посилання . Правильним рішенням є проведення тестування сайту на різних пристроях (ПК, ноутбук, смартфон, планшет), у різних браузерах (Chrome, Safari, Firefox, Opera) та на різних дозволах. Результатом є список помилок, які потрібно виправити розробнику.

3. Створення структури сайту та правильної перелінкування сторінок

Структура сайту та правильне перелінування сторінок

Якщо тематика вашого сайту популярна і у вашій ніші вже є конкуренти, то правильним підходом при створенні дерева (структури) нового сайту буде перехід на 5 сайтів, які йдуть після рекламних оголошень у пошуковій видачі, після введення вашого найбільш високочастотного запиту до вашої тематики наприклад: "купити матрац". З Ви можете ознайомитись за посиланням. Стандартна структура сайту має вигляд:

  • Головна сторінка сайту > Категорії > Товари
  • Головна сторінка сайту > Блог > Статті
  • Головна сторінка сайту > Інформаційні сторінки (Доставка, оплата, контакти, про компанію тощо)

Оптимальним варіантом структури категорій сайту є той, який реалізується, переважно, на підставі частотності запитів. Якщо створити каталог за таким принципом, це збільшить вагу сторінок з більш популярними запитами (потрібно для Google), а також спростить процес серфінгу (навігації) по сайту (потрібно для відвідувачів).

Види перелінкування сторінок сайту

Зазвичай у великих сайтів система перелінкування досить складна та комбінована. Ми опишемо типи або види перелінковки, які існують.

За принципом розташування:

  • Деревоподібна (ієрархічна) перелінковка - застосовується найчастіше в інтернет магазинах, у ній з головної сторінки є посилання на категорії, з категорій на товари, а з товарів посилання ведуть на головну сторінку.
  • >
  • Зоряна (блочна) перелінковка - застосовується найчастіше в маленьких сайтах, у ній усі сторінки сайту посилаються одна на одну.
  • Лінійна (кругова) перелінковка - застосовується найчастіше в комбінації з іншими типами перелінковки на різних сайтах, в ній головна сторінка посилається на головну категорію, що просувається.

За способом проставлення посилання:

  • Ручне перелінкування - SEO-оптимізатор у ручному режимі проставляє посилання на сторінках сайту.
  • Автоматична перелінковка - програма (скрипт) в автоматичному режимі проставляє посилання на сторінках сайту.

За наявності анкору на засланні:

  • Безанкорне посилання - тут анкором служить URL шлях сторінки або слова типу: тут, тут, за посиланням тощо.
  • Анкорне посилання - тут анкором є фраза, що просувається, наприклад "купити газовий гриль".

4. Створення SEO ядра (семантичного ядра), кластеризація (угруповання) запитів, написання мета тегів

SEO ядро або семантичне ядро сайту - це список усіх фраз і ключових слів, за якими просуватиметься сайт. Список цих запитів створюється швидко, але не дуже якісно, платними програмами типу Serpstat. Але оптимальним варіантом створення SEO-ядра є ручне створення списку запитів із використанням механізмів Google Ads, Yandex Wordstat та програми типу Словодер. Також при створенні семантичного ядра потрібно подумати які можуть бути запити LSI (латентно семантичний індекс). Ці запити найпростіше знайти, переглядаючи "довгі хвости" ключових запитів у статистиці пошукової видачі.

Після того, як ми зібрали список запитів, що просуваються (СЕО ядро), потрібно приступати до кластеризації (розподілу) цих запитів по сторінках сайту, що просуваються. По кожній сторінці сайту можна просунути трохи більше 5-6 запитів. Саме тому доводиться розподіляти запити по сторінках, що просуваються. При такому розподілі варто враховувати частотність запитів (чим частотніша, тим вище в структурі сайту повинні знаходитися), а також об'єднання за смисловим навантаженням. Такий розподіл можна зробити вручну або за допомогою платних програм, наприклад serpstat.

Коли ви створили SEO ядро і провели кластеризацію пошукових запитів, можна переходити до та створення ТЗ за текстами. Коректність заповнення мета тегів впливає на позицію сайту, а також на клікабельність вашого оголошення в пошуковій видачі.

5. Проведення SEO оптимізації сайту

SEO оптимізація сайту

Простими словами SEO-оптимізація сайту - це комплекс робіт по сайту, який приведе сайт до вигляду, який "подобається" пошуковим системам Google та Яндекс. Якщо ці роботи будуть виконані, то за інших рівних (якщо конкуренти не закуповують зовнішні посилання та сайти однакові за часом існування) ваш сайт показуватиметься вище в результатах органічного (безкоштовного) пошуку. Вартість робіт з оптимізації сайту залежить від кількості сторінок сайту та обсягу робіт, що проводяться. Найчастіше ціна просування сайту знаходиться в діапазоні 200-700 $. Докладніше про можете почитати за посиланням у цій статті. SEO оптимізація - це одноразові роботи на сайті, тому що раніше Ви зробите їх, тим раніше почнете отримувати переходи з безкоштовного пошуку. Рекомендуємо прочитати статтю чому .

Важливими моментами, які потрібно проаналізувати та виправити при оптимізації сайту є:

  • Написання мета тегів.
  • Написання, оптимізація та розміщення SEO текстів.
  • Додавання структурованих даних: Мікророзмітки Google, OG розмітки та Twitter Card.
  • Оптимізація швидкості завантаження сайту відповідно до рекомендацій Google PageSpeed.
  • Виправлення структури Н тегів у шаблонах сторінок.
  • Створення XML картки сайту та html картки сайту для пошукових систем Google та Яндекс.
  • Створення robots.txt.
  • Склеювання доменного імені та налаштування редиректів. Виправлення дублів сторінок та встановлення тега canonical.
  • Додавання сайту до інструментів для веб-майстрів Google, виправлення виявлених помилок.
  • Очищення вихідного коду сайту.
  • Створення правильної перелінковки сайту.
  • Установка лічильника Google Analytics, налаштування аудиторій та цілей.
  • Аналіз та виправлення помилок за допомогою спеціального SEO ПЗ.
  • Додати підпис до картинок (заповнення alt тега).
  • І багато інших доопрацювань сайту, а також виправлення, які потрібно провести в результаті виконаного аналізу.

6. Створення контенту: написання SEO текстів та статей на сайті

написання SEO текстів та статей на сайті

Контент - це сукупність усієї інформації на сайті:

  • Текстовий контент - опис товарів, статті, новини, SEO-тексти.
  • Графічний контент - картинки, фото, банера, креслення.
  • Аудіо та відео контент - відеозаписи, кліпи, голосові повідомлення, аудіо книги.

Робота з контентом - важлива складова під час просування сайту. Якщо Ви робитимете унікальний і корисний контент, то це позитивно позначиться і на відвідуванні сайту: люди повторно заходитимуть для прочитання, наприклад, рекомендацій або порад, також самі ділитимуться посиланням на ваш сайт зі своїми знайомими. А також на позиції сайту у пошуку: тому що значно підвищуються поведінкові фактори сайту та унікальність контенту впливає на ранжування сайту.

Наведемо приклад, де потрібно розміщувати тексти в інтернет магазинах:

  • На всіх категоріях потрібно написати SEO-текст з використанням запитів, що просуваються.
  • Потрібно писати новини та статті. Посилання на корисні статті розміщувати в описі товарів, де ця стаття може бути корисною.
  • Огляди нових товарів, обов'язково з фото та відео.

Основні правила написання тексту Ви можете прочитати у статті "". Основні вимоги до тексту: він має бути унікальним та написаним для людей.

Контент на сайті має величезну роль при просуванні сайту. Так пошукові роботи аналізують унікальність, корисність користувачеві (за часом знаходження користувача на сторінці), релевантність запиту, що просувається. При створенні контенту на сторінки вашого сайту потрібно подбати, щоб він задовольняв наступним вимогам:

  • Унікальність тексту. Перевірити можна безкоштовно на сайтах Text.ru, content-watch.ru, advego.com.
  • Запамленність тексту. Скільки разів використовуються фрази із 1,2,3 слів. Воно має бути в межах вимог пошукової системи. У різних тематиках – різне. Найпростіший варіант проаналізувати його на сайтах конкурентів за допомогою SeoQuake або іншого безкоштовного розширення у браузері.
  • Водність тексту. Цей показник Ви також зможете побачити при аналізі унікальності контенту. Він показує, скільки безглуздих словесних конструкцій і стоп слів використовується в тексті.

Контент типу ділиться на:

  • Комерційний. До нього можна віднести дешеві SEO-тексти, які пишуть копірайтери на прохання оптимізаторів лише для "задоволення" Google. У ньому зазвичай інформаційне навантаження відсутнє, зате багато разів використовуються такі слова: купити, ціна, в Києві, Україні тощо.
  • Інформаційний. До нього належать огляди нових продуктів, корисні поради, рейтинги товарів та інший контент, створений для людей, а не для Google))

Тільки не забули сказати про важливий момент, який робить будь-які, навіть найцікавіші, статті набагато читальнішими та приємнішими для людей. Мова про інфографіку. Зараз початок 21-го століття, а не 20-го, тому відвідувачі просто занудьгують і підуть із сайту, якщо стаття не буде розведена картинками, графіками, скріншотами, які акцентують увагу відвідувача та роблять сприйняття статті приємним. Під час створення інфографіки наші копірайтери користуються такими програмами: Google Chart, piktochart.com, creately.com, figma.com. Не варто забувати і про те, що картинки можна знаходити в пошуку Google, трохи змінювати їх, роблячи унікальними, а потім розміщувати на сайті.

7. Створення та налаштування robots.txt

Файл robots.txt знаходиться в корені сайту, шлях: www.ваш-сайт/robots.txt. Основні функції цього сайту: передача пошуковим роботам інформації про те, які сторінки повинні індексуватися (попадати в пошук), а які ні, а також вказівка основного домену та посилання на карту сайту sitemap.xml. Про карту читайте нижче у цій статті. Якщо не виконано коректне налаштування цього файлу, то в індекс потрапляє безліч сміття, яке погіршує позиції вашого сайту в результатах пошуку. Як правильно заповнювати цей файл читайте у рекомендаціях Google. ="nofollow">https://developers.google.com/search/docs/....

Що потрібно робити при налаштуванні robots.txt

  • Закрити від індексації нецільові сторінки: кошики, адмінки сайту, папки плагінів, модулів, сніпетів, особистого кабінету тощо
  • Закрити від індексації "погані" сторінки: дублі контенту, сторінки сортувань, сторінки скролів тощо.
  • Додати посилання на Host.
  • Додати посилання на sitemap.xml.

8. Створення карток сайту: sitemap.xml та sitemap.html

XML мапа сайту потрібна для Google, для прискорення індексації сайту пошуковими системами.

HTML карта сайту потрібна для людей, для пошуку необхідної сторінки у випадках складної структури або великої кількості категорій та сторінок на сайті.

Що потрібно зробити при налаштуванні sitemap.xml

sitemap.xml
  • loc - вказати посилання на всі сторінки сайту, які потрібно індексувати.
  • changefreq - вказати частоту з якою змінюватиметься контент на цих сторінках.
  • priority - вказати пріоритет сторінок.

Якщо ви створюєте сайт на CMS (готовому движку), то там вже є механізм для створення карти сайту. Якщо з якоїсь причини карти сайту немає - Ви можете зробити її за допомогою багатьох онлайн сервісів в інтернеті, наприклад: .

HTML карта сайту створюється в ручному або напівавтоматичному режимі і є 1 сторінкою, де викладені клікабельні посилання на сторінки сайту. Якщо сайт маленький, то в HTML карту сайту можна включити всі сторінки. Якщо сайт величезний, наприклад інтернет магазин, то в хтмл карту сайту включаються лише категорії, підкатегорії та посилання на найважливіші сторінки: статті, новини, акції тощо.

9. Реєстрація сайту в Google Search Console та Google "Мій бізнес"

Реєстрація сайту в Google Search Console

Давайте розберемо, для чого потрібна реєстрація сайту в Google Search Console. У випадку, якщо Ви тільки нещодавно створили сайт – для того, щоб пошукова система швидше знайшла та просканувала ваш сайт і він почав показуватись у результатах пошукової видачі. Якщо сайт вже давно існує, то реєстрація в Search Console допоможе виявити SEO помилки, які є на сайті. Для реєстрації сайту просто перейдіть за посиланням:

Для чого на практиці використовують Search Console:

  • Для подання сторінок на прискорену індексацію. Можна надіслати не більше 10 сторінок за 24 години.
  • Побачити різні технічні помилки на сайті, який виявляє система Google.
  • Подивитися чи є санкції накладені на сайт через "чорний SEO", зараження сайту вірусами і т.д.
  • Подивитися за якими фразами клієнти знаходили ваш сайт у пошуку. Це корисно при збільшенні кількості запитів, що просуваються.

Реєстрація сайту в "Мій бізнес" є обов'язковою для просування його в додатковому інструменті - Google картах.

10. Зовнішнє просування сайту

Ви зробили красивий і зручний сайт, залили на нього якісний контент і чекаєте на хвилі замовлень, але отримуєте лише жалюгідні бризки. При цьому всі допоміжні документи Google та фахівці продовжують твердити, що потрібно збільшувати кількість корисного контенту (статті, огляди), а також покращувати якість контенту та замовлення потечуть до вас річкою. На жаль, це не так. У всіх тематиках, де є мінімальна конкуренція, ми навіть не говоримо про металопластикові вікна та побутову техніку, ваш сайт не вийде в топ поки ви не почнете збільшувати зовнішню масу посилань. Докладніше про прочитайте в нашій статті. Основну увагу приділіть розділу "Фактори зворотних посилань".

Критерії підбору зовнішніх посилань

При нарощуванні зовнішньої маси посилань Ви повинні пам'ятати основні вимоги до якості цих посилань:

  • Купуйте посилання лише на якісних ресурсах із високими показниками: CF, TF, DR, великим трафіком та низькою кількістю зовнішніх посилань зі сторінки донора.
  • Купуйте посилання на тематичні ресурси. До них також можна віднести і сайти новин, а також суміжні тематики. Приклад: гестпост із посиланням на сайт з продажу Hi-Fi техніки можна розмістити на сайті, який викладає огляди на інші предмети розкоші: спорткари, яхти, дорогу нерухомість.
  • Потрібно робити посилання корисними для потенційних клієнтів. Приклад: можна написати на своєму сайті корисну статтю або викласти огляд товару, а створити гестпост з частиною інформації, яка є у вас, щоб залучити потенційного покупця.
  • Співвідношення анкорних та безанкорних посилань мають бути 1 до 5 або близько того. Багато анкорних посилань з великою ймовірністю призведуть до санкцій пошукових систем.

Розгорнуту статтю про те читайте в нашій окремій статті.

Не забувайте і про метод "білого SEO" для нарощування маси посилань - розміщуйте анкорні посилання на вашому сайті на сторінку, що просувається. Приклад: в описі товарів розміщувати посилання на сторінку категорії.

Створюйте правильний посилальний профіль: дотримуйтесь вірного співвідношення статейних, крауд посилань та соціальних сигналів (посилань із соц. мереж). Докладніше про те, які посилання купувати і де розміщувати читайте у статті.

За бажання можна використовувати міфічний метод просування: обмін посиланнями з партнерами. Реально лише отримати посилання на ваш сайт із сайтів дилерів-представництв, у яких ваша компанія купує товар.

Нюанси просування або як просувати ВЧ запити

Багато новачків діють так: заходять у статистику Google Ads, дивляться частотність запитів і починають купувати анкори виключно з ВЧ запитом на сторінку, що просувається. Це впевнений шлях у бан, а також ВЧ запити не є продающими))
Правильний підхід вимагає отримання конверсійних запитів, які приносять замовлення. Цю статистику можна отримати із запущених кампаній у . Після цього потрібно розподілити анкори посилань, що купуються по різних сторінках: статтях і товарах, які ведуть на просувається сторінку. Також не забувайте золоте правило закупівлі зовнішніх: Не можна повторювати анкори!

Основним джерелом якісних посилань мають бути платні гостьові пости (гестпости) на популярних інформаційних ресурсах. Так, це складно і дорого:

  • Потрібно підібрати анкор, що просувається, і створити ТЗ для копірайтера.
  • Копірайтер повинен написати текст.
  • Потім текст потрібно оптимізувати.
  • Потому потрібно знайти відповідний сайт-донор для розміщення посилання.

Коментарі на сайтах оголошень, відгуків, форумах

Джерелом дешевих безанкорних посилань мають стати саме ті сайти, які вказані в заголовку. При майстерному використанні таких посилань ви зможете не тільки збільшити кількість зовнішньої маси посилань, а ще й збільшити кількість цільового трафіку на ваш сайт, а також підвищити впізнаваність бренду. Не варто забувати і про сайти оголошень: olx, izi, obyava тощо.

11. Внутрішня технічна оптимізація сайту

Під час роботи з оптимізацією сайту потрібно використовувати статистику з Google Analytics. Основні показники, які необхідно аналізувати:

  • Поведінкові фактори: час перебування на сайті та кількість відмов (доглядів із сайту).
  • Кількість трафіку (відвідувань).
  • Кількість переглядів кожної сторінки.

Для використання Google Analytics потрібно додати код лічильника на сайт. Ми рекомендуємо розмістити на сайт код Google Tag Manager, а вже код лічильника Analytics розміщувати у тезі GTM.

Для перевірки помилок на сайті та додавання сторінок до індексу використовуємо Search Console, а також додаткове ПЗ, наприклад ScreamingFrogSEOSpider.

Проводимо перевірку швидкості завантаження всіх сторінок сайту (головна, каталог, сторінка товару, статті тощо) за допомогою . Необхідно, щоб усі сторінки сайту були хоча б у жовтій зоні. Якщо вони знаходяться в червоній, пошукова система застосовує санкції.

12. Просування сайту контентом

Давайте ж до кінця статті про просування сайту розповімо про чи не єдиний метод "білого SEO" - просування контентом!))

У потрібно включити завдання щодо розширення семантичного ядра. Для цього завдання використовуємо платні послуги, Google Ads, Search Console, аналіз сайтів конкурентів. Крім додавання нових ключових фраз у просування, потрібно аналізувати старі фрази, які вибрали раніше. Часто доводиться позбавлятися їх або змінювати.

Важливий момент під час створення будь-якого текстового контенту - використання ключових слів у заголовках. Вони там обов'язково мають бути, але побоюйтеся переспаму. Оптимальна для Google кількість ключових слів у заголовках може бути різною. Тому для розуміння правильної кількості перевірте 5 сайтів конкурентів у пошуковій видачі.

Розміщуйте корисний контент: огляди, інструкції та посібники

Не забувайте, що Ви робите сайт у тому числі для людей! Тому огляди на популярні товари дуже важливі, вони збільшують довіру до магазину та збільшують бажання відвідувачів купити ваш товар.

Одним із найпопулярніших методів отримання контактів клієнтів (електронної пошти) є пропозиція завантажити інструкцію або посібник на товар після реєстрації клієнта на вашому сайті.

Відгуки потрібні та важливі

Напевно, всі користувачі не будуть сперечатися з тим, що кількість відгуків і зірочок рейтингу відгуків на товарі впливає на його продаж. Тому на більшості сайтів наших клієнтів ми додали функціонал, який відправляє клієнтам через 3 дні після покупки лист з проханням залишити коментар. На заміну користувач отримує бонусні бали, які може використовувати при покупці в магазині. Обов'язково потрібно працювати з відгуками: за позитивні дякувати, при негативних намагатися дізнатися причину негативних емоцій і постаратися виправити її. Величезною перевагою збільшення кількості відгуків є збільшення кількості унікального тексту сторінки, що додатково просуває цю сторінку в пошуку.

FAQ або FAQ - Часті питання

На категоріях товарів і сторінках виробників на сайтах інтернет магазинів потрібно писати список питань, що часто ставляться. Цей функціонал має подвійне призначення: він допомагає вашим клієнтам отримати відповіді на всі популярні питання, а з іншого боку збільшує розмір та помітність вашого оголошення в результатах пошукової видачі.

Про що писати статті

Це дуже популярне питання! Відповідь на нього буде комплексною:

13. Запуск реклами у прайс-агрегаторах

Під час запуску нового сайту 3 місяці він буде перебувати в "пісочниці Google", це означає, що сайт практично не буде показуватися в пошуковій видачі. Тому в цей час варто подумати про розміщення реклами в прайс-агрегаторах. Ще одна причина розміщення там - це окремий канал реклами! До речі, у сфері купівлі товарів досвідчені покупці завжди обирають товар на каталогах, адже там можна знайти дешевше! Ми рекомендуємо розглянути розміщення у основних каталогах (прайс-агрегаторах):

  • Hotline.ua
  • Ek.ua
  • Price.ua
  • Technoportal.ua

Якщо Ви не впевнені в успіху свого бізнесу (піде чи ні), і бачили , та розумієте, що віддача від неї буде через 5-6 місяців, то реклама зі швидкою віддачею в каталогах і Google Ads - єдиний правильний вибір!

14. Youtube реклама та Email розсилка

Якщо ви вирішили захоплювати всі канали реклами, обов'язково варто задіяти Youtube. Ютюб допоможе у розкрутці бренду та створенні крутих та цікавих відеооглядів товарів та зйомці прикладів ваших робіт тощо. У тому числі ролики на Ютюб допоможуть при рекламі товарів та послуг Google Ads. Окремо в контекстній рекламі Ads можна створити рекламні кампанії з дуже низькою ціною за перегляд, які орієнтовані виключно на рекламу ваших роликів на каналі.

Email розсилання. Навіщо та кому потрібна

Цей вид реклами є окремим каналом реклами. Розсилка повідомлень відмінно працює в тематиці інтернет магазину: ви можете розсилати листи з акціями, новинками товарів, нагадуваннями про незавершені купівлі, повідомленнями про появу товару у продажу, повідомлення про зменшення ціни на товари тощо. Цей механізм відмінно збільшує продаж особливо в магазинах, де люди здійснюють часті або регулярні покупки. Лідерами ринку, які зможуть розробити та налаштувати якісно кампанії розсилки є:

  • sendpulse.ua
  • esputnik.com

Висновки. Фух, ну нарешті)

Невеликий бюджет на рекламу сайту не є причиною "опускати руки", особливо якщо у Вас є багато вільного часу. На початковому етапі Ви можете виконувати все самостійно!
Якщо рекламний бюджет лімітований, то починайте з реклами, яка відразу починає давати прибуток: Google Ads, реклама в каталогах. Зробіть базову SEO-оптимізацію
Потім, з прибутку, починайте вкладати в професійну SEO оптимізацію і просування сайту. А потім у соц. мережі, e-mail розсилки, Youtube.
Щоб точніше зрозуміти різницю між основними каналами реклами рекомендуємо прочитати статтю про нюанси вибору між просуванням та просуванням. рекламою сайту в Google Ads.

Ваше повідомлення відправлено!
Помилка надсилання повідомлення

Виберіть мову сайту:

UKRUEN